"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4370537 , fax. 061 4379730
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 2 2
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4370537, fax. 061 4379730
REGON: 30070614000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów szewnych , soczewek , wiskoelastyki oraz endoprotez Austin Moor´ a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych, soczewek ,wiskoelastyki oraz endoprotez Austin Moor´ a zgrupowanych w 8 pakietach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek opisany w pkt. 1i 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. IX SIWZ 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych i wymaganych w niniejszej SIWZ. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 5. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 6. Wypełniony formularz cenowy, załącznik nr 3 7. Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty OŚWIADCZENIE, że zaoferowane wyroby posiadają ważne dokumenty dopuszczające je do obrotu i użytkowania na terenie RP, oraz że Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego przedstawić mu ww. dokumenty. 9. Do oferty należy dostarczyć instrukcję używania (ulotkę) asortymentu w języku polskim ( dotyczy mat. szewnych i endoprotez). 10. Do oferty należy dostarczyć Katalog z zaznaczonymi pozycjami przetargowymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nici chirurgiczne
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa nici chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: 2016-07-22 - Staplery
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa nici chirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: 2016-05-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę szwów chirurgicznych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych
Dodano: 2016-04-27 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-04-13 - SUKCESYWNA DOSTAWA PREPARATÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, PIELUCHOMAJTEK I MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2016-03-09