Przetargi.pl
Budowa tras pieszo-rowerowych wraz z podstawową infrastrukturą towarzysząca trasom w Dolinie Raby na terenie gminy Gdów, Kłaj i Drwinia - etap I

Gmina Drwinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32709 Drwinia, Drwinia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2817 153, 154 , fax. 12 284 98 34
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
    Drwinia 57
    32709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 12 2817 153, 154, fax. 12 284 98 34
    REGON: 53767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tras pieszo-rowerowych wraz z podstawową infrastrukturą towarzysząca trasom w Dolinie Raby na terenie gminy Gdów, Kłaj i Drwinia - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1: Budowa tras pieszorowerowych wraz z oznakowaniem na terenie gminy Drwinia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego przy DW 965 w miejscowościach Dziewin i Mikluszowice a także budowie ciągu pieszo - rowerowego na działkach nr: 1317, 1318, 1319, 1320, 1321 (obręb 7 Mikluszowice) oraz przebudowie istniejącej drogi wewnętrznej na działce nr: 1317 (obręb 7 Mikluszowice) w miejscowości Mikluszowicach w celu oddzieleniu ruchu pieszego i rowerowego odbywającego się wzdłuż jezdni od ruchu kołowego powadzonego drogą wojewódzką i drogą wewnętrzną do MOR w Mikluszowicach. Opisywane odcinki tras: 1. odcinek I - rozpoczyna się na odcinku referencyjnym nr 030 od km 0+395.85 do km 1+628.80 (istn. km referencyjny DW 965) Zakres szczegółowy: a) budowa ciągu pieszo - rowerowego przy DW 965 w miejscowościach Dziewin i Mikluszowice (odcinek I) wraz z przebudową infrastruktury drogowej, w tym: - budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, o szer. 2,25- 3,00 m, o dł. 1,23 km, - poszerzenie jezdni poprzez wbudowanie krawężnika ze ściekiem z 3 rzędów kostki ( ok. 101 m2), - przebudowa zjazdów publicznych i do posesji wzdłuż jezdni DW ( ok. 490 m2), - korekta wlotów na drogi gminne wzdłuż projektowanego odcinka ciągu pieszo-rowerowego, - miejscowe zasypanie rowu przydrożnego, - miejscowe profilowanie przydrożnego rowu, - budowa kanalizacji deszczowej na dł. 0,65 km, - umocnienie skarp i dna istniejącego rowu wzdłuż drogi DW 965 oraz w miejscach wylotów kanalizacji deszczowej (ok. 781 m2), - inne roboty o charakterze przygotowawczym i porządkującym, - oznakowanie w postaci pionowych znaków drogowych z tabliczkami informacyjnymi, Uwaga! 1. W roku 2018 realizacja odcinków: 030 km ref. 0+395,85 do km 1+109,25 i odcinka od km 1+397,85 do km 1+628,80 W roku 2019 realizacja odcinka: 030 km ref. 1+109,25 do km 1+397,85 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany usytuowania ścieżki w km 1+300 do km 1+400 w przypadku realizacji przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie robót budowlanych polegających na budowie zatoki autobusowej na danym odcinku w ramach zadania pn.: "Rozbudowa DW 965 Zielona- Limanowa Etap I i II" i lokalizacji jej za przedmiotową zatoką autobusową. 3. Wykonaniem nie jest objęta zatoka autobusowa wraz z ciągiem pieszym po prawej stronie drogi zlokalizowana na odc. 030 km 1+380,20 do km 1+450,70, oraz oznakowanie i wykonanie przejścia dla pieszych ( zakres ujęty w dokumentacji projektowej.) 2. odcinek II stanowiący kontynuację odcinka I jako ciąg pieszo-rowerowy mający swój początek na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 965, a kończący się na Małym MOR w Mikluszowicach. b) budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z przebudową istniejącej drogi wewnętrznej w miejscowości Mikluszowice (odcinek II), w tym: - budowa ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 125 mb, szerokość ciągu 2,5 m, nawierzchnia z kostki brukowej, - przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej (w związku z budową ciągu pieszo-rowerowego) na dł. ok. 46 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego o szerokości 3,00 m, - budowa utwardzonych poboczy -pobocza z wysiewki kamiennej o szer. 0,5 m - inne roboty o charakterze przygotowawczym i porządkującym, -oznakowanie w postaci pionowych znaków drogowych z tabliczkami informacyjnymi, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Miejsce wykonywania zamówienia: 1. dz. nr 1, 2/1, 46, 112, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, obręb: Mikluszowice , Gm. Drwinia, powiat bocheński, woj. Małopolskie 2. dz. nr 1850/1, 2717, 2726, obręb: Dziewin , Gm. Drwinia, powiat bocheński, woj. Małopolskie Zadanie częściowe nr 2: Budowa infrastruktury towarzyszącej trasom pieszo-rowerowym na terenie gminy Drwinia Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu rekreacyjno-turystycznym MOR (tzw. Miejsce Obsługi Rowerzystów) obejmującym kompleksowe zagospodarowanie rekreacyjne tzw. Dużego MOR w Ispina w postaci budowy: Zakres szczegółowy: - budowa wjazdu oraz miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm - ok. 383m2, - budowa parkingu na 45 miejsc- nawierzchnia z płyt ażurowych (ok. 1 027 m2) oraz ciągów pieszych, - elementy małej architektury takie jak: o ławka betonowa z oparciem - 5 szt, o kosz betonowy na śmieci - 2 szt. o tablica informacyjna 1 szt. o wiata rowerowa o wym. 6,3 x 2,0 o konstrukcji stalowej, ściany wypełnione drewnem i poliweglanem, pokrycie dachu z blachy falistej - 1 szt. ostojak rowerowy 5-stanowiskowy - 6 szt. odostawa toalet przenośnych typowych systemowych polietylenowych - 2 szt. o dostawa i montaż oświetlenia solarnego (komplet solarny składa się z lampy parkowej LED, panelu fotowoltaicznego, akumulatora i układu sterowniczego) - 5 szt. o nasadzenia i urządzenie zieleni (trawniki, drzewa, krzewy). Miejsce wykonywania zamówienia: dz. nr 110/1, obręb: Ispina, Gm. Drwinia, powiat bocheński, woj. Małopolskie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z zamawiającym zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia HARMONOGRAMU RZECZOWO-FINANSOWEGO do przedmiotowego zadania oraz przedłożenia KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH. 3. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 4. Wykonawca musi wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych objętych w zadaniu nr 1 zobowiązany jest do sporządzania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z poinformowaniem o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu wszystkich, wymaganych prawem, służb. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac- operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów oraz złożenie go do powiatowego zasobu geodezyjnego. 7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym. 8. Zakres całościowy prac budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu. 9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych (woda), deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót budowlanych (brukarskie, kanalizacji deszczowej, bitumiczne zadanie częściowe nr 1 i brukarskie zagospodarowanie terenu - zadanie częściowe nr 2). 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 548 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 30 000.00 zł Zadanie nr 2 - 6 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach