Przetargi.pl
Budowa toalety miejskiej

Gmina Murowana Goślina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8923600, 8923601, 8923602 , fax. 618 122 140
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murowana Goślina
    pl. Powstańców Wielkopolskich 9
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8923600, 8923601, 8923602, fax. 618 122 140
    REGON: 52810300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa toalety miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa toalety miejskiej”, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegającego na opracowaniu kompletu dokumentacji projektowo - wykonawczej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych dla zadania pt. „Budowa toalety miejskiej” oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót, a także – przez cały okres realizacji Umowy - sprawowanie nadzoru autorskiego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: a) Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze stosownymi decyzjami administracyjnymi uprawniającymi do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji, b) Etap II: wykonanie robót budowlano-drogowych realizowanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy, wraz z zapewnieniem (pełnieniem) nadzoru autorskiego nad realizacją zadania, a także finansowe rozliczenie realizowanego zadania oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 3. Zamówienie realizowane jest w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwanym dalej PFU), stanowiący załącznik nr 1A do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 4. Na Przedmiot Umowy składa się następujący zakres rzeczowy: 1) w ramach zakresu „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację projektową i przygotować egzemplarze w liczbie niezbędnej do złożenia przez Wykonawcę wniosku do Starostwa Powiatowego w Poznaniu o wydanie decyzji administracyjnych - pozwolenia na budowę dla następującego zakresu zadania, w szczególności obejmującego: a) zakup aktualnych map do celów projektowych, b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego terenu, na którym będzie prowadzona inwestycja, c)projekt budowlano–wykonawczy przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza sieci wodociągowej, przyłącza elektroenergetycznego dla uruchomienia i podłączenia toalety miejskiej oraz oświetlenia budynku toalety, d) uzyskanie warunków z AQUANET SA, ENEA Operator, ENEA Oświetlenie, e) uzyskanie uzgodnień z AQUANET SA, ENEA Operator, ENEA Oświetlenie, f) uzyskanie warunków od zarządcy drogi - z Urzędu Miasta i Gminy na włączenie się do kanalizacji deszczowej w ul. Podgórnej, g) projekt usunięcia wszelkich kolizji (jeżeli zachodzi taka konieczność), h) uzyskanie decyzji środowiskowej (jeżeli taka jest wymagana), i) uzyskanie zgody Powiatowego Konserwatora Zabytków, j) opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania skarpy, wraz z przyłączami pod ustawienie prefabrykowanej, jednostanowiskowej toalety publicznej miejskiej przy ul. Podgórnej w Murowanej Goślinie, w obrębie skarpy na wysokości posesji numer 6 - w ramach zadania inwestycyjnego: pt. "Budowa toalety miejskiej”. Toaleta musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. k) sporządzenie projektów wszystkich niezbędnych branż, l) projekt zagospodarowania całego terenu, w tym wzmocnienia skarpy wokół budynku toalety, utwardzenie starobrukiem (kolor szary) dojścia do toalety oraz zaprojektowanie kratek dla pnących roślin wokół toalety, m) sporządzenie przedmiarów robót budowlanych, wykazu dostaw sprzętu montowanego w budynku toalety będących przedmiotem opracowania, n) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, o)przygotowanie dokumentacji BIOZ, p)uzyskanie stosownych uzgodnień i decyzji w zakresie pozyskania pozwolenia na budowę, q)opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, r)wszelkie opracowania niezbędne do uzyskania stosownych pozwoleń, zezwoleń, warunków, zatwierdzeń oraz zgłoszeń do właściwych organów administracji lub instytucji, s)wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeśli dotyczy), t) opracowanie instrukcji p.poż obiektu zgodnie z wymogami Komendy Powiatowej Straży Pożarnej, u) wykaz sprzętu znajdującego się wewnątrz budynku toalety, v) opracowanie regulaminu korzystania z toalety, w) opracowanie instrukcji obsługi, utrzymania i eksploatacji urządzeń zamontowanych w toalecie, x) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę; 2) w ramach zakresu „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej Tabeli Płatności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, aktualną wiedzą techniczną oraz uwarunkowaniami wynikającymi przedmiotu zamówienia dla następującego zakresu zadania, w szczególności obejmującego: a) wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej o szacowanych wymiarach zewnętrznych 4,0 m x 3,0 m, wykonanie muru oporowego o wysokości do 3,0 m. Wykonanie przyłączy energetycznych i wod.- kan., wraz z dostawą i montażem prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Toaleta powinna być wykonana z jednolitego odlewu betonowego z odprowadzeniem wody opadowej z połaci dachowych do kanalizacji deszczowej znajdującej się w ul. Podgórnej. Ściany zewnętrzne toalety wyłożone płytami granitowymi. Wejście główne do toalety musi być od strony wschodniej budynku na krótszej ścianie, z możliwością dojazdu wózków inwalidzkich. Natomiast wejście do pomieszczenia techniczno – serwisowego powinno być wejściem oddzielnym, zewnętrznym. Toaleta musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. b) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; c) wykonanie dostawy i montażu infrastruktury towarzyszącej, w tym m.in. elementów małej architektury, oświetlenia oraz innych dostaw niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (dalej PF-U) stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy. Infrastruktura towarzysząca, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, musi spełniać normy bezpieczeństwa wymagane dla danego wyrobu, tj. powinna mieć odpowiedni Certyfikaty CE, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu. 3) wymogi Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej: a) opracowanie kompletnej Dokumentacji projektowej toalety miejskiej publicznej wraz z wszystkimi niezbędnymi przyłączami oraz dokumentacji zagospodarowania terenu wokół budynku (mała architektura, podejście dla osób niepełnosprawnych, pergole wokół budynku) dla których jest wymagane uzyskanie decyzji administracyjnych, tj.: (1) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych (6 egzemplarzy), (2) projektów wykonawczych (3 egzemplarze),(3)przedmiarów robót dla każdej branży oddzielnie(3 egzemplarze),(4)informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów (3 egzemplarze),(5)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egzemplarze),(6)zatwierdzony projektu organizacji ruchu na czas budowy (2 egzemplarze),(7)wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeśli dotyczy),(8) opracowanie instrukcji p.poż obiektu zgodnie z wymogami Komendy Powiatowej Straży Pożarnej,(9)wykaz sprzętu znajdującego się wewnątrz budynku toalety,(10)opracowanie regulaminu korzystania z toalety,(11)opracowanie instrukcji obsługi, utrzymania i eksploatacji urządzeń zamontowanych w toalecie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa b) dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ze sztuką budowlaną;c)wszystkie rozwiązania architektoniczne oraz funkcjonalne ujęte w dokumentacji muszą zostać wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego;d)dokumentacja projektowa wraz z kosztami winna być zaakceptowane przez Zamawiającego;e)dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu odbioru;f)informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, uwzględniając zapis art. 30 ww. ustawy. W przypadku użycia w dokumentacji projektowo-kosztorysowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Wykonawca musi dodatkowo sporządzić opis urządzeń oraz materiałów równoważnych wraz z określeniem parametrów równoważności;g)zastosowane w rozwiązaniach projektowych wyroby budowlane (materiały i urządzenia) muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania;h)dokumentację należy dostarczyć oprócz wersji papierowej również w wersji elektronicznej zapisanej na płycie CD lub DVD, z zachowaniem określonego formatu plików:(1)dla rysunków – pliki w formacie .dwg oraz .pdf,(2)dla przedmiarów – pliki w formacie .ath oraz .pdf,(3)dla części opisowej – pliki w formacie .doc oraz .pdf;4)wymogi Zamawiającego w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego:a)nadzór autorski będzie pełniony od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia,b)nadzór autorski będzie pełniony według potrzeb wynikających z postępu robót, na każde pisemne lub telefoniczne wezwanie Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie będzie przesłane co najmniej na 2 dni robocze przed terminem spotkania na budowie,c)w przypadkach nagłych, wymagających pilnego pobytu osoby sprawującej nadzór autorski - Projektanta - na budowie, stawi się on niezwłocznie na wezwanie Zamawiającego,d)pobyt Projektanta na budowie uznany zostanie za nadzór, jeżeli odbędzie się z inicjatywy Zamawiającego i nie będzie dotyczył usunięcia wad dokumentacji projektowej,e)dokumentem stwierdzającym pobyt osoby sprawującej nadzór autorski - Projektanta na budowie oraz potwierdzającym treść zaleceń powizytacyjnych jest wpis do dziennika budowy, karta pobytu potwierdzona przez inspektora nadzoru, notatka służbowa lub inny dokument, w którym Zamawiający lub inspektor nadzoru potwierdzi pobyt Wykonawcy w ramach nadzoru autorskiego,f)ewentualne rozwiązania zamienne wprowadzane przez Wykonawcę będą przekazywane w formie zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, rysunków zamiennych, nowych projektów, wpisów do dziennika budowy, protokołów lub notatek służbowych,g)w przypadku niewywiązywania się Wykonawcy z obowiązków sprawowania nadzoru autorskiego, naliczane będą kary umowne za każdy dzień zwłoki zgodnie z §14 ust.2 pkt 2) lit. n) Umowy,h)Wykonawca zapewnia ciągłość sprawowania Nadzoru Autorskiego. W przypadku nieobecności osób wskazanych w § 3 ust. 2 Umowy Wykonawca zapewni odpowiednie zastępstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000 (słownie: cztery tysiące 00/100) zł. 2) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110). 4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe na pierwsze i każde następne pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach O/Murowana Goślina nr 05 9044 0001 0020 0200 0156 0007 z dopiskiem Wadium w przetargu – „Budowa toalety miejskiej, znak sprawy ZP.271.7.2019”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wlkp. 9, pokój nr 3 (kancelaria), przed upływem terminu składania ofert, oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium oraz załączenia do składanej oferty kopii oryginału tego dokumentu poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem poniższych ppkt. 9) i 10). 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppktu 8), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy według formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium, b) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia składane na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do formularza ofertowego - w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach