Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2019-2020

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2019-2020. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części: 1) Część I: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2019 – 2020. 2) Część II: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronki w latach 2019 – 2020. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie minimalnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, przedstawionego w SIWZ. W przypadku nie wystąpienia okoliczności prowadzących do wykonywania którejkolwiek z czynności określonych w Dziale III SIWZ, Zamawiający zapłaci wykonawcy jednorazowo kwotę w wysokości 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) za każde z zadań, które nie zostały zlecone przez cały okres obowiązywania umowy, a które wymienione są w pkt. 4. Wynagrodzenie to stanowi zapłatę za gotowość wykonawcy do świadczenia usługi zimowego utrzymania dróg gminnych pomimo nie wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających jej świadczenie w określonym obszarze usług niezleconych. Przedmiotowe wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo na podstawie ostatniej faktury VAT wystawionej przez wykonawcę, przy czym suma wszystkich faktur wystawionych przez wykonawcę nie może być większa niż limit środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia. Wykonawca informuje, że w przypadku, kiedy zajdzie taka potrzeba, może wskazać dodatkowe odcinki dróg, stanowiących własność Gminy Wronki, które wymagają zimowego utrzymania. Długość przedmiotowych odcinków wyniesie minimum 1 km, ale nie więcej niż 5 km. W związku z zamknięciem mostu drogowego na rzece Warcie w m. Wronki, Wykonawca jest zobowiązany do organizacji swojej pracy w taki sposób aby wszystkie warunki wymienione w opisie przedmiotu zamówienia zostały spełnione tj:. czas reakcji i godziny odśnieżania oraz likwidacji śliskości dla każdego z okręgów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lub art 14. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach