Przetargi.pl
BUDOWA SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z ZADASZENIEM WEJŚCIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 56.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756415100, 756415121 , fax. 756415165
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze
    Aleja Wojska Polskiego 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756415100, 756415121, fax. 756415165
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z ZADASZENIEM WEJŚCIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 56.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie szybu windowego i montaż dźwigu osobowego w istniejącej bryle budynku umożliwiającego komunikację 5 kondygnacji budynku – piwnice, parter, I piętro, II piętro i poddasze, winda winna posiadać 6 przystanków. 2.Nie planuje się zmian w głównym układzie konstrukcyjnym obiektu, jedyne zmiany wprowadzone zostaną w obrębie projektowanego szybu windowego związane wykonaniem częściowych rozbiórek i przebić przez stropy oraz montażem dźwigu osobowego. 3. Wykonanie na etapie realizacji szczegółowych odkrywek wszystkich stropów, które przeznaczone są do częściowej rozbiórki. 4. Wykonanie ław fundamentowych (płyta) szybu windowego. 5.Wykonanie ściany murowanej z bloczków silikatowych pełnych gr. 18cm klasy 20 na zaprawie M5. Ściany wzmocnione trzpieniami 18x18cm i wieńcami żelbetowymi 18x25cm zbrojonymi 4∅12. Wieńce w układzie poziomym w rozstawie maksymalnie co 250 cm. 6. Wykonanie nadproży z belek stalowych w obrębie projektowanych wejść do windy oraz w miejscach wyjść na poszczególne kondygnacje. 7. Płyta stropowa nadszybia wykonana będzie jako płyta żelbetowa. 8.Wykonanie tynków wewnętrznych. 9. Wykonanie daszku szklanego o wymiarach 200 cm x 110 cm, na trzech wspornikach. Szkło klejone VSG i hartowane TVG grubości 5,5,4 mm, kolor bezbarwny. 10.Wykonanie robót elektrycznych silnoprądowych związanych z zasilaniem szybu windy, 11.Wykonanie monitoringu i wideodofonu, 12. Przeprowadzenie badań i sprawdzeń, 13. Dostawa i montaż windy. 14.Przygotowanie windy do odbioru poprzez wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych i prób montażowych w ramach zamówienia i sporządzenie protokołów z tych czynności 15. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane 16.Na koszt Wykonawcy po zakończeniu prac w UDT złożyć wniosek o przeprowadzenie badania przed wydaniem pierwszej decyzji na eksploatację . Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ ATA mgr inż. Mirosław Soczyński 59-800 Lubań ul. Cmentarna 1, składającej się z projektu budowlanego z projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych i przedmiaru robót. Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej Decyzji Pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydenta Miasta Jelenia Góra, Nr 448/2018 z dnia 23.08.2018r., znak A-B.6740.477.2018. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą sądu. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy sądu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) dokładnego, sprzątania po robotach budowlanych. Zamawiający informuje, iż występuje brak miejsca na zaplecze budowlane, występują także ograniczenia dojazdu, wywóz gruzu i innych śmieci budowlanych (wynajem kontenera).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 9 lipca 2019 r. godz. 12:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG 2502/ZP-2/2019. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna może być załączone w oryginale do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – pokój Głównego Księgowego ( I piętro - w godz. od 9:00 do 14:00 ). 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) termin obowiązywania gwarancji – nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ, 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG 2502/ZP-2/2019 o udzielenie zamówienia na wykonanie zamówienia pod nazwą: BUDOWA SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z ZADASZENIEM WEJŚCIA DO BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 56. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach