Przetargi.pl
Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
    REGON: 53046500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Budowa szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp. 2. Kody CPV: 45215000-7, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45210000-2 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zaplecza sportowego, budynku szatni sportowej przy stadionie miejskim w Książu Wlkp. Budynek będzie zlokalizowany w miejscowości Książ Wlkp. przy ulicy Strzeleckiej na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 504/4 zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowe usytuowanie w planie sytuacyjnym projektu. Przedmiotowa działka jest obecnie zabudowana obiektem amfiteatru i placu zabaw oraz budynkiem szatni przeznaczonym do rozbiórki. Projektowany budynek jest budynkiem parterowym, bez podpiwniczenia z dachem płaskim. Na program użytkowy budynku składają się pomieszczenia szatni, umywalni, pokoju sędziów, salki konferencyjnej z zapleczem socjalnym i sanitarnym, ogólnodostępne WC męski, WC kobiet i WC dla niepełnosprawnych. Zestawienie powierzchni projektowanego budynku: pow. zabudowy - 190,75 m2 , pow. całkowita 177,30 m2, pow. użytkowa 137,79 m2 , kubatura 926,78 m3, wysokość budynku 4,67 m. Zakres robót dla całego zamierzenia to: organizacja budowy, ogrodzenie terenu, umieszczenie tablicy informacyjnej, zabezpieczenie środków przeciw pożarowych, zabezpieczenie materiałów budowlanych oraz środków do realizacji procesu budowlanego, budowa przyłączy technicznych do budynku, rozbiórka starego budynku szatni, budowa zaplecza szatni sportowej, budowa zagospodarowania terenu. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiar robót, 3) projekt na rozbiórkę, 4) projekty branżowe 5) projekt zamienny Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę szatni nr AB.6740.127.2019 z dnia 02.04.2019r. wydanym przez Starostę Śremskiego w celu powiększenia powierzchni szatni, kosztem powierzchni umywalni, kotłowni i korytarza projektem zamiennym wprowadzono następujące zmiany: - przesunięcie ściany nośnej w osi „C”, - powiększenie pomieszczeń szatni nr 1.8 i 1.10 do 14,43m2 , - pomniejszenie pomieszczeń umywalni nr 1.9 i 1.11 do 7,66m2 , - pomniejszenie powierzchni kotłowni nr 1.3. i korytarza nr 1.2. Pozostałe parametry geometryczne oraz elementy budynku i zagospodarowania terenu nie ulegają zmianie i należy wykonać je zgodnie z projektem podstawowym. 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 2 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robót murarskich i wykończeniowych, ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie ofertowania – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2) kosztorys ofertowy sporządzony min. metodą kalkulacji uproszczonej, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (przedmiar robót załączony do SIWZ); 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach