Przetargi.pl
Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328700 , fax. 091 4225313
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
    ul. Słowackiego 2 2
    70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328700, fax. 091 4225313
    REGON: 81053946200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin tj. 1. Dostawa i montaż dwóch zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego i bezprzewodowej transmisji obrazu 2. Dostawa jednego samochodu osobowo-terenowego z modułem gaśniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne Części w następujących kwotach: Część I - 2000 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł) Część II - 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej części określone zostały w pkt 2; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej części określone zostały w pkt 2; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. W odniesieniu do poszczególnych Części Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. ppkt 2) i 3), jeżeli Wykonawca: 1) Część I a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu wraz z montażem: urządzeń wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego lasów lub monitorowania obiektów na wolnym powietrzu; w obu przypadkach z bezprzewodową transmisją obrazu, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł; d) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. 2) Część II a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu samochodu osobowo-terenowego z napędem na 4 koła typu pick-up z zabudową gaśniczą lub wykonanie zabudowy gaśniczej na takim pojeździe - na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł; c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł; d) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 PZP), Zamawiający dokonując oceny czy Wykonawcy ci spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. ppkt 2 i 3 oceni łącznie. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej Części. Wykonawca nie może wskazać tych samych sum ubezpieczania oraz posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w więcej niż w jednej Części. 5. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej w pkt III.2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - Załącznik nr 2do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy określone w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie; 4) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach