Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-965 Szczecin, ul. Słowackiego 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4328700 , fax. 091 4225313
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie
ul. Słowackiego 2 2
70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4328700, fax. 091 4225313
REGON: 81053946200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin tj. 1. Dostawa i montaż dwóch zestawów urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego i bezprzewodowej transmisji obrazu 2. Dostawa jednego samochodu osobowo-terenowego z modułem gaśniczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne Części w następujących kwotach: Część I - 2000 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł) Część II - 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej części określone zostały w pkt 2; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdej części określone zostały w pkt 2; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. W odniesieniu do poszczególnych Części Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. ppkt 2) i 3), jeżeli Wykonawca: 1) Część I a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu wraz z montażem: urządzeń wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego lasów lub monitorowania obiektów na wolnym powietrzu; w obu przypadkach z bezprzewodową transmisją obrazu, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł; d) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. 2) Część II a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu samochodu osobowo-terenowego z napędem na 4 koła typu pick-up z zabudową gaśniczą lub wykonanie zabudowy gaśniczej na takim pojeździe - na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł; c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł; d) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 PZP), Zamawiający dokonując oceny czy Wykonawcy ci spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. ppkt 2 i 3 oceni łącznie. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej Części. Wykonawca nie może wskazać tych samych sum ubezpieczania oraz posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w więcej niż w jednej Części. 5. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej w pkt III.2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - Załącznik nr 2do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy określone w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie; 4) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kamery cyfrowej dla jednostki Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG/KL/28/2014
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa kamery termowizyjnej z oprogramowaniem, dodatkową baterią, dodatkowym obiektywem szerokokątnym, statywem i akcesoriami oraz programem do profesjonalnych raportów z przeglądów termowizyjnych - program współdziałający z kamerą - na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/1/2014
Dodano: 2014-02-10 - Dostawa kamery termowizyjnej z oprogramowaniem, z dodatkową baterią, dodatkowym obiektywem szerokokątnym i statywem oraz programem do profesjonalnych raportów z przeglądów termowizyjnych i rzutnika multimedialnego na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/47/2013
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa kamery cyfrowej
Dodano: 2011-11-16 - Dostawa i uruchomienie Laboratorium Inteligentnych Systemów Monitoringu
Dodano: 2010-11-10 - Dostawa monochromatycznej kamery szybkiej
Dodano: 2009-12-14