Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Al. Piastów 17 17
70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
REGON: 32058816100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie Laboratorium Inteligentnych Systemów Monitoringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie Laboratorium Inteligentnych Systemów Monitoringu - zwanego dalej łącznie systemem monitoringu z podziałem na trzy części zwane dalej zadaniami 2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 - 10 niniejszego działu, opis oczekiwanych przez zamawiającego minimalnych wymagań systemu monitoringu, wraz z wyszczególnieniem poszczególnych części składowych oraz zadań, sposobu montażu a także inne wymagania dotyczące systemu monitoringu, w tym zakres oczekiwanego przez zamawiającego funkcjonalności systemu monitoringu zawierają załączniki do specyfikacji. 3. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego określenia używany będzie termin system monitoringu - należy przez to rozumieć wszystkie części składowe wyszczególnione w załączniku nr 1 specyfikacji wraz ze wskazanymi czynnościami projektowymi, instalacyjnymi, integracyjnymi, montażowymi i szkoleniowymi, wymagane do zaoferowania w niniejszym postępowaniu. 4. Dostawa systemu monitoringu, oprócz jego dostarczenia zamawiającemu i zaprojektowania całego systemu obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do korzystania z oprogramowania (zwanych dalej licencją), w tym w szczególności poprzez zawarcie wszelkich niezbędnych dla powyższego umów i zapewnienie ich trwania, uprawniające zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie ze wskazanym w specyfikacji celem (przeznaczeniem funkcjonalnym).W przypadku, w którym z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie byłoby możliwe nabycie przez wykonawcę licencji na rzecz zamawiającego, wykonawca nabędzie licencję na swoją rzecz i następnie przeniesie ją na rzecz zamawiającego wraz z pisemną informacją że nie było możliwości udzielenia licencji bezpośrednio na rzecz zamawiającego. Wykonawca zapewni, że oprogramowanie będzie posiadać kody i numery identyfikacyjne licencjodawcy uprawnionego do udzielenia licencji. Przeniesienie (udzielenie) licencji nastąpi minimum w zakresie licencji zgodnie z załącznikiem nr 1 dla każdego oprogramowania. 5. Oprócz czynności wskazanych w ust. 4 niniejszego działu, do obowiązków wykonawcy składających się na przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonanie czynności w zakresie zaprojektowania instalacji i uruchomienia systemu monitoringu i oprogramowania oraz jego prezentacji stosownie do każdego zadania. 6. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu następujących dokumentów niezbędnych do korzystania z systemu monitoringu stosownie do każdego zadania (z prawem własności do tych dokumentów), w tym: 1) W wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XV specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego; 2) Certyfikaty licencyjne do oprogramowania (o ile takie będą istniały) oraz nośniki, na których zapisane będzie oprogramowanie wraz z wszelkimi instrumentami, w szczególności kluczami sprzętowymi, niezbędnymi do korzystania z oprogramowania; 3) Powykonawczą dokumentację systemu monitoringu, której zakres i wymagania określa załącznik nr 1 specyfikacji. 4) Instrukcję instalacji/montażu/konfiguracji (dla urządzeń o których mowa w załączniku nr 1, dla których producenci dysponują taką instrukcją). 7. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 6 niniejszego działu rozumie się również oznakowania w zakresie, w jakim jest to wymagane dla korzystania z systemu monitoringu co najmniej w zakresie wymaganym w ust. 4 niniejszego działu. 8. W zakres zamówienia wchodzi również przeprowadzenie dla osób wskazanych przez zamawiającego szkolenia z obsługi systemu monitoringu i oprogramowania stosownie dla każdego zadania. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w formie warsztatów umożliwiających zapoznanie uczestników z zasadami efektywnego korzystania z systemu monitoringu i oprogramowania oraz przedstawieniu jego możliwości funkcjonalnych, w tym również w kontekście pytań zgłaszanych przez uczestników szkolenia ( w szczególności dotyczy zadania nr 2). Warsztaty szkoleniowe powinny być przeprowadzone w jednym etapie w miejscu eksploatacji urządzeń. 9. Miejscem dostarczenia zamawiającemu systemu monitoringu, wykonania czynności, o których mowa w ust. 5 i 8 niniejszego działu oraz dostarczenia dokumentów, o których mowa w ust. 6 i 7 niniejszego działu jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenia w budynku Wydziału Informatyki i jego okolic (budynek 2) Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, adres: 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 52 - zwane dalej również miejscem dostarczenia systemu monitoringu. 10. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 9 niniejszego działu, w tym wymagane warunki minimum udzielenia licencji oprogramowania określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kamery cyfrowej dla jednostki Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG/KL/28/2014
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa kamery termowizyjnej z oprogramowaniem, dodatkową baterią, dodatkowym obiektywem szerokokątnym, statywem i akcesoriami oraz programem do profesjonalnych raportów z przeglądów termowizyjnych - program współdziałający z kamerą - na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/1/2014
Dodano: 2014-02-10 - Dostawa kamery termowizyjnej z oprogramowaniem, z dodatkową baterią, dodatkowym obiektywem szerokokątnym i statywem oraz programem do profesjonalnych raportów z przeglądów termowizyjnych i rzutnika multimedialnego na potrzeby projektu Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/KL/47/2013
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa kamery cyfrowej
Dodano: 2011-11-16 - Dostawa monochromatycznej kamery szybkiej
Dodano: 2009-12-14 - Budowa systemu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Kliniska i Rzepin
Dodano: 2009-07-07