Urząd Gminy Stare Czarnowo ogłasza przetarg
- Adres: 74-106 Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3124131 , fax. 091 3124131
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10 10
74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3124131, fax. 091 3124131
REGON: 00054155200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie materiałów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Stare Czarnowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie materiałów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych położonych na terenie Gminy Stare Czarnowo 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompleksowej usługi polegającej na demontażu materiałów zawierających azbest z budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Stare Czarnowo wraz z usunięciem i transportem powstałego odpadu i jego utylizacją, 2) wykonanie kompleksowej usługi polegającej na demontażu materiałów zawierających azbest z budynków gospodarczych i innych obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Stare Czarnowo wraz z usunięciem i transportem powstałego odpadu i jego utylizacją, 3) wykonanie kompleksowej usługi obejmującej załadunek, transport na składowisko, rozładunek i utylizację materiałów zawierających azbest, które są składowane na posesjach Gminy Stare Czarnowo (nie były demontowane przez wykonawcę). ZESTAWIENIE ILOŚCI AZBESTU Planowany na 2009 Budynki gospodarcze - 1890 m2 Budynki mieszkalne - 674 m2 Razem - 2564 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN z terminem ważności co najmniej do 15 grudnia 2009 r. 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeżno - etap V
Dodano: 2016-06-23 - Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z posesji osób fizycznych i osób innych niż fizyczne z terenu miasta i gminy Kamień Pomorski
Dodano: 2015-09-17 - Demontaż, transport i utylizacja azbestu z terenu gminy Karnice
Dodano: 2015-07-21 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Drawsko Pomorskie
Dodano: 2015-07-16 - Usuwanie, transport, utylizacja azbestu i materiałów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych znajdujących się na terenie Gminy Szczecinek
Dodano: 2015-07-01 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeżno - etap IV
Dodano: 2015-06-30 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siemyśl
Dodano: 2015-06-15 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest pochodzących z terenu posesji osób fizycznych położonych na terenie gminy Sławoborze.
Dodano: 2014-10-20 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mielno - etap II
Dodano: 2014-10-01 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Szczecinek etap III
Dodano: 2014-09-24