Przetargi.pl
Budowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i budowa sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa i budowa sieci wodociągowej w Gminie Miedziana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: „Budowa sieci kanalizacyjnej oraz przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Miedziana Góra w msc.: Ćmińsk Kościelny i Ćmińsk Rządowy – ul. Jana Pawła II, ul. Sportowa, ul. Podgród, ul. Światełek, ul. Strażacka; Etap V, zad. 5., Zakres w tej części obejmuje zarówno sieć kanalizacyjną i wodociągową, która znajduje się w obszarze aglomeracyjnym (zgodnie z załącznikiem 1.1.a do formularza ofertowego 1.1.), jak i poza aglomeracją. Część 2: „Budowa sieci kanalizacyjnej oraz rozbudowa i budowa sieci wodociągowej w msc. Kostomłoty Drugie i Porzecze – poza aglomeracją” Zadanie 1: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Kostomłotach Drugich gm. Miedziana Góra. Kanał „A” dz. nr ewid.: 834/1-dr, 820/1, 818/1,815/1, 813/1, 811/1, 2091/1, 978, 808/1, 807/4, 806/1, 974,2245/1,973/1, 972/1, 794/1, 2112, 893/1, 2094/2, 792/4-dr, 2188-dr, obręb 0005; Kanał „A1-C” dz. nr ewid.: 2188-dr, 757/16,757/9, 757/7, 757/5, 757/14,1511-dr, 1510/4, 1508/5,1508/9, obręb 0005;Kanał „D,E,F” dz. nr ewid.: 757/9, 756/1,754/7, 753/1, 752, 751,44-dr, 757/5, 754/4, 751/5-dr, 1511-dr, obręb 0005: Zadanie 2: „Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Stadionowa odc. W4-W5 dz. nr ewid. 792/3,792/2, 788, 786,784, 2162, 782, 780, 775-dr, 774/1,772,770/1, ul. Topolowa odc. W6-W8 dz. nr ewid. 754/7, 753/1, 752, 751/44, 751/39, ul. Wierzbowa odc. W9-HP4 dz. nr ewid. 757/14, 1511-dr obręb 0005 w miejscowości Kostomłoty Drugi” Zadanie 3: „Budowa sieci wodociągowej w msc. Porzecze gmina Miedziana Góra – odc. W1 –W4.1” etap I Zadanie 4: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwach: Przyjmo, Bobrza, Ćmińsk Rządowy, Ćmińsk Kościelny, Porzecze Rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w Sołectwach: Przyjmo, Bobrza, Ćmińska Rządowy, Ćmińska Kościelny zad.2. Porzecze ul. Rubinowa odc. S-346 do S-361, ul. Platynowa odc. S-291do S-312 ul. Brylantowa odc. S-312 do S281, odc. S-281 do S-671, ul. Złota odc. S-914 do S-668” Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w pkt. 3 SIWZ, oraz w załącznikach 9a, 9b,9c - dla Części 1 oraz załącznikach 10a, 10b dla Części 2. Zamawiający zwraca również uwagę o wzięcie pod uwagę podczas szacowania ceny ofertowej dla przedmiotu zamówienia w Części 1 - załącznik nr 1.1.a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości: Dla Części 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dla Części 2: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.45.2020 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1a do formularzy ofertowych 1.1. i 1.2.) - OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZONY DO FORMULARZA OFERTOWEGO 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności - ZAŁĄCZONY DO FORMULARZA OFERTOWEGO 4. Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej - ZAŁĄCZONY DO FORMULARZA OFERTOWEGO 5. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”. - ZAŁĄCZONY DO FORMULARZA OFERTOWEGO 6. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów – dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach