Przetargi.pl
Gospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy Etap II

GMINA DWIKOZY ogłasza przetarg

  • Adres: 27-620 Dwikozy, ul. Spółdzielcza 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 831 14 71
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DWIKOZY
    ul. Spółdzielcza 15
    27-620 Dwikozy, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 831 14 71
    REGON: 830409933
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach: Kamień Łukawski, Stary Garbów, Szczytniki i GierlachówBudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kamień Łukawski dla działki 90/7Zakres: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania terenu obejmujący projektowaną siećwodociągową.Projekt swym zakresem obejmuje sieć wodociągową w msc. Kamień ŁukawskiInwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Kamień Łukawski.W ramach zadania projektuje się:• Wodociąg PE100 SDR17 Φ110 mm L=415,29 m,• Hydrant p.poż DN80 – podziemny 4 szt.Budowa odcinka sieci wodociągowej w Starym GarbowieZakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn 90x5,4 PE100-RC SDR 17 w Starym Garbowie gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 658, 645/1, 641/2, 641/1, 640/1, stanowiąca odgałęzienie sieci wodociągowej rozdzielczej Gminy Dwikozy. Długość sieci 191,7m doprowadzający docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu. Projektowany hydrant Dn80 na końcówce projektowanego odcinka sieci będzie służył do płukania wodociągu.Budowa odcinka sieci wodociągowej w SzczytnikachZakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn110x6,6 PE100-RC SDR17 w Szczytnikach gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 802, 716, 801, 743/6, 743/7, stanowiąca odgałęzienie sieci wodociągowej rozdzielczej Gminy Dwikozy. Odcinek sieci Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 o łącznej długości 380,4m i Dn90x5,4 PE100-RC SDR17 o dł. L=0,5m doprowadzający docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu. Projektowany hydrant Dn80 na końcówce projektowanego odcinka sieci będzie służył do płukania wodociągu.Budowa odcinka sieci wodociągowej w GierlachowieZakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 w Gierlachowie, gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 548, 550, 554, 320 stanowiący połączenie dwóch odcinków siecu wodociągowych w m. Kamień Łukawski (przebiegający wzdłuż drogi powiatowej o nr ewi. 153) z końcówką sieci wodociągowej w m. Gierlachów w sieć obwodową. Odcinek sieci wodociągowej o średnicy Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 o łącznej długości 650,00m i DN 90x5,4 PE100-RC SDR17 o dł. L=0,75m doprowadzał będzie docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe i gospodarcze właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu i stanowił będzie zabezpieczenie p.poż. realizowane poprzez istniejące i projektowane hydranty p.poż. Zakresem realizacji objęty jest jeden hydrant Dn 80 na przedmiotowym odcinku sieci.Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Sandomierskiej i Nadwiślańskiej w DwikozachZakres obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w msc. DwikozyInwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Dwikozy, ul. Nadwiślańska i Sandomierska która nie posiada pełnego, zbiorczego systemu od prowadzania ścieków.Ścieki z projektowanego terenu zostaną odprowadzone do istniejących studni na ul. Nadwiślańskiejpołożonej na działce ew. n r 2148 oraz dz. ew. nr 1902/3 na ul. Sandomierskiej a stamtądistniejącym zbiorczym systemem odprowadzania ścieków do o czyszczalni ścieków w Dwikozach.Kolektor główny kanalizacji sanitarnej• Kanały grawitacyjne DN200 PVC S SN8 SDR34 fi 200 mm L=226,02 m,• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 425 mm – 11 szt.• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 600 mm – 3 szt.• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 1000 mm – 4 szt.• Przykanaliki i przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 DN160mm zestudzienkami DN315 – L= 62,47 mZadanie 3Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mściów w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – ETAP IZakres: - ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm - 2561m- Przepompownie ścieków – 3 szt.- ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA CIŚNIENIOWA z rur PE-HD fi 160 mm, fi 90 mm, fi 75 mm, fi 40 mm – 2361m- Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) – 514m- Przebudowa drogi gminnej jednojezdniowej (szerokość jezdni 6,0 m) - REMONT O ZAKRESIE ŚREDNIM – 0,7km- Dokumentacja projektowaW ramach zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową określoną Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu robót budowlanych określonych dla ETAPU I.Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci kanalizacyjnej, takie jak długości, średnice, ilość i zagłębienia studni rewizyjnych, studni rozprężnych, ilości i długości odgałęzień oraz ilości i parametry techniczne przepompowni ścieków, zostaną ustalone przez jednostkę projektującą.UWAGA. Roboty budowlane określone w ETAPIE III wykonane zostaną w późniejszym terminie w ramach odrębnego postępowania. Poszczególne etapy ujęte są ujęte są w załączonym dokumencie „ETAPOWANY MŚCIÓW część RYSUNKOWA”.Zadanie 4Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mściów w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – ETAP IIZakres: - ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm – 931m- Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) – 126m- Dokumentacja projektowaW ramach zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową określoną Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu robót budowlanych określonych dla ETAPU II.Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci kanalizacyjnej, takie jak długości, średnice, ilość i zagłębienia studni rewizyjnych, studni rozprężnych, ilości i długości odgałęzień oraz ilości i parametry techniczne przepompowni ścieków, zostaną ustalone przez jednostkę projektującą.UWAGA. Roboty budowlane określone w ETAPIE III wykonane zostaną w późniejszym terminie w ramach odrębnego postępowania. Poszczególne etapy ujęte są w załączonym dokumencie „ETAPOWANY MŚCIÓW część RYSUNKOWA”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Zadanie 1: 4 000,00 złZadanie 2: 3 000,00 złZadanie 3: 50 000,00 złZadanie 4: 14 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał wykonał(zakończył):Zadanie 1jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie kanalizacji lub sieci wodociągowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 300 000,00 zł bruttoZadanie 2jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie kanalizacji lub sieci wodociągowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 250 000,00 zł bruttoZadanie 3jedną robotę budowalną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” związaną budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji lub sieci wodociągowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 3 000 000,00 zł bruttoZadanie 4jedną robotę budowalną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub „wybuduj” związaną budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji lub sieci wodociągowej. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 1 000 000,00 zł bruttoPoprzez wykonaną robotę Zamawiający rozumie zakończone zadanie inwestycyjne.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.UWAGA!W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem na zadania, na które składa ofertę, jeżeli zakres oraz sumaryczna wartość tego doświadczenia odpowiada sumarycznej wartości oraz zakresowi opisanego warunku dla zadania, na które składa ofertę.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:Zadanie 1 - 4• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową kanalizacji lub sieci wodociągowej.Tą samą osobą można wykazać się na zadanie 1, 2, 3 i zadanie 4.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach