Gmina Niechlów ogłasza przetarg
- Adres: 56-215 Niechlów, ul. Głogowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 435 688 , fax. 0-65 5435814
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechlów
ul. Głogowska 31
56-215 Niechlów, woj. dolnośląskie
tel. 655 435 688, fax. 0-65 5435814
REGON: 41105063000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej we Wronińcu — realizacją potrzeb kulturalnych lokalnej społeczności. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: • Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego, zgodnie z obowiązującymi prawodawstwem (wraz z uzyskaniem koniecznych decyzji i uzgodnień oraz opracowań, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia inwestycji), sporządzonego przez uprawnioną jednostkę projektową, w porozumieniu i z uwzględnieniem uwag Zamawiającego; • Opracowanie projektu wykonawczego wraz z projektem wystroju wnętrz; • Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wydanej przez właściwy organ administracji; • Opracowanie harmonogramu rzeczowo — finansowego dla realizowanego zadania,w porozumieniu i z uwzględnieniem uwag Zamawiającego; • Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w porozumieniu i z uwzględnieniem uwag Zamawiającego; • Opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich; • Opracowanie planu BiOZ; • Organizację placu budowy wraz z zapleczem; • Realizację robót ściśle z zatwierdzoną dokumentacją projektową obejmującą budowę wszystkich obiektów. 2. Dane inwestycji: Teren, na którym przewiduje się inwestycję położony jest na działce o nr ewidencyjnym 57, jednostka ewidencyjna 020403 2 Niechlów, obręb 0018 Wroniniec, o łącznej powierzchni 0,35 ha. • Powierzclmia działki: 3070 m2 • Powierzchnia zabudowy: 240,5 m2 • Powierzchnia utwardzonych ciągów pieszych: 50 m2 • Powierzchnia utwardzonych ciągów jezdnych i miejsc postojowych: 100 m2 • Powierzchnia biologicznie czynna: min. 925 m2 • Minimalna ilość miejsc postojowych: 2 • Minimalna wysokość kondygnacyjna: 3,5 m 3. Ogólna charakterystyka: • Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie oraz wybudowanie świetlicy wiejskiej we wsi Wroniniec wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem w stałe elementy wnętrz, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania świetlicy oraz przekazanie obiektu do użytkowania zgodnie z wybranymi ustawy Prawo budowlane. • Budowę jednokondygnacyjnego budynku świetlicy wiejskiej we wsi Wroniniec o powierzchni minimalnej 200 m2 w tym, - powierzchnia przeznaczona na salę wielofunkcyjną, powierzchnia przeznaczona na zaplecze kuchenne, - hol z szatnią, - pomieszczenie higieniczno — sanitame, - pomieszczenia techniczne, Oraz zagospodarowanie terenu: - powierzchnie utwardzone z min. 2 miejscami postojowymi, - tereny zielone, - ogrodzenie terenu zapewniające bezpieczeństwo. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uzyskanie na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji 30 dni przed planowanym złożeniem wniosku. Uwagi Zamawiającego zostaną wprowadzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania. b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. c) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych. d) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. W zakres opracowania projektowego wchodzi: a. Projekt budowlany: sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien być sporządzony na podstawie załączonego do niniejszej SIWZ Programu Funkcjonalno — Użytkowego stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Projekt budowlany wykonany powinien być: w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od PFU (złączniki nr 9) wymagają akceptacji Zamawiającego. b. Projekty wykonawcze: projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegóławiające projekty budowlane powinny być sporządzone w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdt). c. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), tzn. opracowania zawierające zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót — w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). d. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) — w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). e. sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla wszystkich wymaganych elementów robót wynikających z PFU dostosowanych dokładnie do opracowywanej dokumentacji projektowej. 6. Dokumentacja projektowa winna zawierać następujące branże: a) architektoniczną, b) konstrukcyjno-budowlaną, c) instalacyjną wodno-kanalizacyjną wewnętrzną, d) przyłącze instalacji wodnej oraz odprowadzenie instalacji kanalizacji, e) instalacyjną elektryczną i oświetleniową (wewnętrzną w tym oświetlenia zewnętrznego), f) przyłącze energetyczne, g) instalacyjną odgromową, h) instalacyjną c.o. wraz z instalacją c.w.u., i) instalacyjną wodną p.poż., j) zagospodarowanie działki z projektowanym miejscem gromadzenia odpadów. Dokumentacja projektowa winna spełniać wszystkie wymagania zawarte w stosownych przepisach prawnych, normach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy we Wschowie nr konta 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać: „ Budowa świetlicy wiejskiej we Wronińcu — realizacją potrzeb kulturalnych lokalnej społeczności”) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w SIWZ — według załącznika nr 2 do SIWZ i załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, których adresy Wykonawca wskazał w treści Formularzu oferty - załącznik nr I do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
Dodano: 2024-07-16 - REMONT I KONSERWACJA WYKUSZU KAPLICY ZAMKU GRODZIEC
Dodano: 2024-07-12 - Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
Dodano: 2024-07-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
Dodano: 2024-07-04 - I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-07-01 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-30 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-25 - Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-06-21