Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego z usługami społeczno-użytecznymi, z parkingiem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mieczysława Kozara – Słobódzkiego 19 w Świdnicy

Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8525532 , fax. 748 569 022
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Głowackiego
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8525532, fax. 748 569 022
    REGON: 89063087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-swidnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego z usługami społeczno-użytecznymi, z parkingiem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mieczysława Kozara – Słobódzkiego 19 w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku mieszkalnego z usługami społeczno-użytecznymi, z parkingiem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mieczysława Kozara – Słobódzkiego 19 w Świdnicy”. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, projekt budowlane i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn.: „Budowa budynku mieszkalnego z usługami społeczno-użytecznymi, z parkingiem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Mieczysława Kozara – Słobódzkiego 19 w Świdnicy”. 4. Aktualny stan zaawansowania inwestycji - do tej pory wykonano następujące roboty : - roboty ziemne, w postaci wykopu pod budynek, wraz z zabezpieczeniem wykopu, w postaci „ŚCIANKI BERLIŃSKIEJ”, - podkład betonowy gr, 10 cm z betonu B10, pod płytę fundamentową. 5. Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na etapie oceny i badania ofert. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. 8. Wspólny słownik zamówień publicznych: CPV 45000000-7 roboty budowlane CPV 45200000-0 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45311000-0 roboty instalacyjne elektryczne CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45331100-7 roboty instalacyjne centralnego ogrzewania CPV 45331210-1 instalowanie wentylacji CPV 45232451-8 roboty odwadniające i nawierzchniowe CPV 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg CPV 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu umowy wraz z jego odbiorem: 21 miesięcy od podpisania umowy Wykonawca składa do PINB w Świdnicy, w imieniu Zamawiającego, zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych i zawiadomienie, wraz ze wszystkimi załącznikami, o zamiarze przystąpienia do użytkowania - niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w PKO BP nr 24 1020 5138 0000 9202 0008 7924, z dopiskiem na przelewie: „Wadium budowa budynku przy ul. M.K. Słobódzkiego ”. 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć (jeżeli dotyczy): 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców - Załączniku nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach