Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Teresinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9
    86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Teresinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w Teresinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem na terenie działki nr 14/5. Zakres robót obejmuje w szczególności: Budowę nowego, parterowego budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej ok.185 m2 wyposażonego w wewnętrzne instalacje: elektryczną, wod-kan, wentylacji, pompę ciepła, w którym znajdują się: 1.1 Wiatrołap z szatnią, 1.2 Sala spotkań-ok. 80 m2 1.3 Przedsionek toalety, 1.4 Toaleta damska, 1.5 Toaleta męska, 1.6 WC dla niepełnosprawnych, 1.7 Zaplecze kuchenne, 1.8 Magazynek, 1.9 Korytarz, 1.10 Pomieszczenie techniczne, 1.11 Magazyn sprzętu sportowego I i II 1.13 Przedsionek, 1.14 Pomieszczenie, Budynek parterowy, bez poddasza użytkowego, nie podpiwniczony, z dachem wysokim 2-spadowym o konstrukcji drewnianej kryty blachodachówką. Budynek w technologii tradycyjnej, murowanej, ściany zewnętrzne dwuwarstwowe, murowane ze ściennych bloczków gazobetonowych odm.500 o grubości 24cm, zaizolowane styropianem EPS70 o grubości 20cm. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku oparta na doprowadzeniu czynnika grzewczego do budynku i wewnętrzną instalację sytemu ogrzewania i ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem pompy ciepła pozyskującej ciepło z powietrza. Przewidziano pompę ciepła solanka/woda pozyskującą ciepło z powietrza wraz z buforowym podgrzewaczem wody grzewczej i wbudowanym podgrzewem ciepłej wody użytkowej. Ogrodzenie terenu - wykonanie ogrodzenia całej działki z przęsłami i słupkami metalowymi na cokoliku betonowym prefabrykowanym. -przesuwna brama wjazdowa o szerokości 4,00 m i 3 szt. furtek metalowych o szerokości 1,00 m każda w linii ogrodzenia Zagospodarowanie terenu - zjazd z drogi gminnej dz. nr 14/12 na działkę nr 14/5 - wydzielenie miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w ilości 4 szt., z uwzględnieniem 1 miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe utwardzone kostką betonową - część terenu utwardzić kostką betonową, wyodrębnić miejsce na śmietnik na odpady stałe. - część terenu zagospodarować w postaci trawnika oraz nasadzeń z krzewów ozdobnych. - infrastruktura rekreacyjna: 10 szt. ławek parkowych metalowo-drewnianych z oparciem o dł. 1,80 m każda oraz 4 szt. stołów metalowo-drewnianych ok. 1,80 m x 0,74 m każdy - rozbiórka pozostałości utwardzeń betonowych ( płyty betonowej) Przyłącze wodociągowe. - od istniejącej sieci wodociągowej przyłącze z rur z tworzywa sztucznego o przekroju Ø32PE długości 5,70 m ułożone na głębokości ok. 1,65m p.p.t, do pomieszczenia technicznego w budynku. Włączenie do istniejącej sieci oraz montaż wodomierza wykona administrator sieci wodociągowej, a kosztami tych czynności obciąży wykonawcę . Instalacja kanalizacyjna zewnętrzna: - instalacja grawitacyjna z rur z tworzywa sztucznego o przekroju Ø160PCV o długości 22,00 m od zewnętrznego rurociągu grawitacyjnego projektowanej instalacji kanalizacyjnej do studzienki rewizyjnej na istniejącej sieci kanalizacyjnej. Studzienkę należy wymienić na nową. W odległości 2,00 m od budynku w miejscu zmiany trasy instalacji należy wykonać studzienkę rewizyjną. Instalacja elektryczna zalicznikowa WLZ: - przyłącze kablowe WLZ ( instalacja elektryczna zalicznikowa- zewnętrzna) z przewodu ziemnego YKY 4x10 dł. całkowitej ok. 14,00m od istniejącego złącza pomiarowego usytuowanego na działce 14/5 w granicy z dz. nr 10. Wyposażenie Wybudowaną świetlicę należy wyposażyć w podstawowy sprzęt. Specyfikacja wyposażenia została uszczegółowiona w załączniku nr 11a do SIWZ – opis wyposażenia. 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 12.000zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach