Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gościęcice

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
    REGON: 52863000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Gościęcice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę świetlicy wiejskiej jako budynku parterowego, niepodpiwniczonego z dachem dwuspadowym pokrytym dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym w miejscowości Gościęcice, która obejmuje w szczególności: - wykonanie fundamentów; - wykonanie ścian nośnych budynku; - wykonanie więźby dachowej oraz pokrycia dachowego; - wykonanie przyłączy wod-kan, energetycznych; - wykonanie tynków, okładzin ścian; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie instalacji ogrzewania jako instalacji podłogowej; - montaż pompy ciepła powietrze-woda; - wykonanie opaski wokół budynku; - wykonanie tarasu wraz z balustradami; - podłączenie rur spustowych z budynku do studni chłonnej wraz z montażem odwodnienia liniowego; - wykonanie schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych; - montaż podstawowego wyposażenia budynku. W budynku została wydzielona sala na spotkania wiejskie, zaplecze kuchenne, sanitariaty oraz pomieszczenie gospodarcze. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia działki 163/2 – 1625,0 m2; Powierzchnia zabudowy budynku świetlicy wiejskiej – 169,31 m2; Powierzchnia opasek – 14,13 m2; Powierzchnia tarasu – 49,29 m2; Zamawiający informuje, że zamówieniem nie jest objęte zagospodarowanie terenu, na które składa się: wykonanie oświetlenia, utwardzenie terenu, ogrodzenie działki oraz zieleń. Na powyższy zakres prac Zamawiający zamierza ogłosić odrębne postępowanie przetargowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach