Przetargi.pl
Budowa świetlicy w Radziwiłłówce wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - etap I - Budowa altany oraz części ogrodzenia terenu

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w Radziwiłłówce wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - etap I - Budowa altany oraz części ogrodzenia terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie budowy altany drewnianej oraz części ogrodzenia terenu jako etapu I inwestycji Budowy świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i uzbrojeniem nadziemnym i podziemnym - na dz. nr ewid. 288 i 289 w obrębie wsi Radziwiłłówka, gm. Mielnik. Planowana inwestycja położona jest w granicach działek nr 288 i 289 we wsi Radziwiłłówka, gm. Mielnik. Znajduje się poza obszarem wpisanym do rejestru zabytków oraz strefami ochrony konserwatorskiej, nie znajduje się w granicach terenu górniczego i nie dotyczy eksploatacji górniczej. Projektowane budynki sytuują się na działce w odległościach zgodnych z decyzją o warunkach zabudowy tj.: w obrębie wyznaczonym przez linie zabudowy oraz z zachowaniem odległości od granicy lasu zgodnie z postanowieniem nr ROSB.6740.3.8.2011 - usytuowanie względem linii lasu. Ogólna charakterystyka obiektu - ALTANA Altana znajduje się w obrębie opracowywanego obszaru inwestycji. Została zlokalizowana w zachodniej części terenu w odległości 8,5 m od granicy działki i ok. 9,8m od zaprojektowanego budynku Świetlicy Wiejskiej. Przeznaczenie obiektu Altana jest częścią inwestycji lokalizacji obiektu celu publicznego wraz z budynkiem Świetlicy Wiejskiej we wsi Radziwiłłówka. Przeznaczona jest na cele rekreacyjne, towarzyszące funkcjonowaniu Świetlicy. Forma architektoniczna i podstawowe parametry budynku Altana została zaprojektowana jako wolnostojący, ażurowy obiekt, z dachem wielospadowym. Konstrukcja altany jest drewniana, oparta na planie ośmioboku wpisanego w okrąg o średnicy 8m. Dach wielospadowy pod jednakowym katem nachylenia połaci 30°, o wysokości 5,32m od poziomu gruntu, oparty na słupach drewnianych. Obrys altany ogranicza murek kamienny, na którym posadowiona jest konstrukcja oraz balustrada drewniana. Posadzka obiektu została zaprojektowana na poziomie gruntu i zostanie wykończona kostką brukową granitową. Wokół obiektu, w pasie szerokości 150cm, należy wykonać utwardzenie z kostki granitowej. Dane powierzchniowe: -powierzchnia użytkowa: 41,65m2 -powierzchnia zabudowy: 49,00m2 Ogólna charakterystyka części zamówienia - OGRODZENIE Całość inwestycji będzie zamknięta ogrodzeniem: od strony drogi ogrodzenie będzie wykonane z kamienia z elementami drewnianymi i będzie posiadało bramę wjazdowa oraz furtkę; pozostałe ogrodzenie wykonane będzie z siatki, z jedną furtka w pobliżu placu parkingowego. Projekt uwzględnia całkowite ogrodzenie planowanej inwestycji przy wykorzystaniu dwóch rodzajów ogrodzeń. Wzdłuż drogi gminnej (nr ewid. dz. 281) - na odcinku A prim-F-E granicy opracowania (rys. Z_8 I Z_9) - zaprojektowano ogrodzenie murowane z elementami kamiennymi i drewnianymi, posiadające drewniana bramę wjazdowa oraz furtkę. Wzdłuż trzech pozostałych granic opracowywanego terenu (odcinek A prim-B-C-D-E) planuje się wykonanie ogrodzenia z siatki, z jedna furtka w pobliżu placu parkingowego, na granicy zachodniej opracowania. PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST WYŁĄCZNIE CZĘŚĆ OGRODZENIA Z SIATKI (ODCINEK A prim-B-C-D-E) OGRODZENIE Z SIATKI Ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach z jedną furtką stalową, rozwieraną. Detal ogrodzenia - rys. Z_7 w zał. nr 8.2) projekt zagospodarowania terenu -Wysokość całkowita ogrodzenia 160cm; -Długość ogrodzenia - ok. 281m. Elementy ogrodzenia: 1)Siatka druciana pleciona, ślimakowa, szer. 150cm, o standardowym wymiarze oczka 50x50mm. Wykonana z drutu stalowego, ocynkowanego, powlekanego PVC w kolorze zielonym; 2)Słupki stalowe, ocynkowane, powlekane PVC w kolorze zielonym; 3)Pręty sprężające stalowe, ocynkowane, powlekane PVC w kolorze zielonym; 4)Elementy mocujące i napinające - stalowe, ocynkowane: obejmy, napinacze, przelotki, druty naciągowe itp. 5)Furtka o ramie stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo, z zamkiem cylindrycznym, na zawiasach regulowanych. Kolor wszystkich elementów ogrodzenia - RAL6005 - zielony. W ramach realizacji etapu I inwestycji, tj. w ramach robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem publicznym, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zanikowe dla altany, tj. wykonanie odcinka przyłącza elektroenergetycznego zasilającego obiekt altany, w zakresie jego usytuowania w słupie nośnym altany i pod obiektem altany + odcinek 2 m bieżących poza obręb kostki granitowej okalającej obiekt altany (dot. odcinka instalacji oznaczonego symbolem _TA_ na rysunku E_1, zał. nr 8.3) do SIWZ. Wykonanie instalacji polegało będzie na pozostawieniu w gruncie z jego wyprowadzeniem ponad powierzchnię terenu, rury ochronnej (peszel min 32mm) celem późniejszego wprowadzenie przewodów instalacji, o których mowa wyżej. 2.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Całość robót budowlanych opisana została w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki 8-10 do niniejszej SIWZ, definiującej szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia: a)Projekt budowlano - wykonawczy budynku świetlicy wiejskiej, zbiornika szczelnego na ścieki o pow. do 10m3, altany drewnianej, ogrodzenia wraz z infrastrukturą terenową i uzbrojeniem nadziemnym i podziemnym - na dz. nr ewid. 288 i 289 w obrębie wsi Radziwiłłówka, gm. Mielnik. b)Projekt budowlano - wykonawczy altana, c)Projekt zagospodarowania terenu, d)Projekt wykonawczy przyłącza elektroenergetycznego oraz instalacji wewnętrznych (oświetleniowa, siłowa, internetowa, telefoniczna), e)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR): budynek świetlicy i altana, Zagospodarowanie terenu, Instalacje elektryczne. Dodatkowo - pomocniczo do SIWZ załączone zostały przedmiary robót: Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu działki, Roboty budowlane - altana, Roboty elektryczne. Wykonawca dla ustalenia ceny winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a dokumentami pomocniczymi (przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej i STWiOR. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Zgodnie z art. 25 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.DODATKOWO W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY: 1)Obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz wykazem zmian ewidencyjnych (zmiana klasyfikacji gruntów, wyłączenia z produkcji rolnej) wykonanej inwestycji. 2)Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (oświadczenia/protokoły odbioru od właścicieli terenów o przywróceniu do należytego stanu ich własności); 3)Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 4)Wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z zajęciem pasa i uzgodnieniami z właściwymi służbami oraz właściwym oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym; 5)Naprawienie uszkodzenia nawierzchni drogi, uszkodzeń działek przyległych, spowodowanego sprzętem budowlanym lub składowaniem materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót; 6)Uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu i zgłoszenie zakończenia budowy. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, niezbędnej do wystąpienia do PINB z wnioskiem o oddanie obiektu do użytkowania i zakończeniu budowy, w przypadku braku dokumentów, błędach w złożonych dokumentach, Wykonawca zobowiązany będzie naprawić/uzupełnić dokumentację odbiorową. 7)Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ogrodzenie terenu i oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8)Zasilanie placu budowy w wodę i energię elektryczną Wykonawca zrealizuje na swój koszt z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej dla placu budowy, na podstawie których dokonywane będzie rozliczanie wg stawek gestorów sieci. 9)Urządzenie placu budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1pieniądzu; 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3gwarancjach bankowych; 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.1.w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 6.2.w art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Z dokumentu wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno ponadto wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10.Wadium wniesione przez jeden z podmiotów składających ofertę wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 17.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 18.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach