Przetargi.pl
Budowa strażnicy na potrzeby jednostki ratownictwa pożarowego i ekologicznego w Nowej Soli

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2010-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa strażnicy na potrzeby jednostki ratownictwa pożarowego i ekologicznego w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Nowej Soli zlokalizowanej w obrębie 2, nr ewidencyjny działki: 113/2; 113/5; 113/6; przy ulicy Staszica w Nowej Soli wraz z wyposażeniem, infrastrukturą zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu wokół niej w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie tego obiektu oraz użytkowanie tego obiektu zgodnie z przeznaczeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację między innymi: dokończenie budowy budynku strażnicy komendy wraz z wewnętrzną linią zasilającą energetyczną, oświetleniem terenu, masztem antenowym, wiatą śmietnikową, przeciwpożarowym zbiornikiem wodnym, wspinalnią, bieżnią, odwodnieniem terenu, poduszką amortyzacyjną, ogrodzeniem, miejscami postojowymi dla pojazdów, placami manewrowymi i drogami dojazdowymi . Przedmiot zamowienia został podzielony na dwa etapy realizacji: zadanie nr 1 -realizacja do 02.11.2011r,; zadanie nr 2- realizacja do 02.11.2012r.Orientacyjny zakres realizacji etapów znajduje się w SIWZ. 3.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa SIWZ, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: przyłącza wodnego z węzłem pomiarowym instalacji wodociągowej, przyłącza kanalizacyjnego, kanalizacji sanitarnej i technicznej podposadzkowej oraz instalacji kanalizacyjnej wychodzącej z budynków do przepompowni, przyłącza gazowego z szafką wnękową, dostawy i montażu wentylator oraz 14 stanowisk odciągowych typu SBT, instalacji technologicznej systemu antenowego masztu, kładki nad zbiornikiem oraz elementów ogrodowej architektury w postaci grilla i altany, płyty pod agregat prądotwórczy przy budynku, budynku w część socjalnej w zakresie: ścian nośnych, stropu z płyt prefabrykowanych kanałowych, schodów, płyt żelbetowych, attyk i konstrukcji stalowej dachu pokrytej blachą trapezową nośną, ścian działowych gr.18 cm na piętrze, podkładów pod posadzki z pospółki i betonu B10 na parterze. W części garażowo - warsztatowej w zakresie: fundamentów, słupów do wysokości pierwszego wieńca ściany, podkładów z pospółki pod posadzki do wysokości przykrycia instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budynku, wspinalni, masztu antenowego, wykonanych instalacji i zagospodarowania terenu wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną. 6.Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać wizji lokalnej istniejącego stanu budowy i przyległego terenu, który ma być objęty przedmiotem zamówienia i zebrania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji mogących okazać się za niezbędne dla prawidłowego wykonania przewidywanych robót zgodnie ze sztuką budowlaną, przygotowania oferty i podpisania umowy. 7.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uzgodnieniami i warunkami jednostek branżowych zawartymi w dokumentacji projektowej, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Ilekroć w dokumentacji projektowej, zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń i materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, które: 1) gwarantują wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową, 2) posiadają wymagane przez polskie prawo budowlane atesty i aprobaty, 3) zapewniają wbudowanie, zamontowanie - urządzeń i materiałów o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od zaprojektowanych pierwotnie, a wynikające z tego wszelkie zmiany dokumentacji projektowej, czy pozwoleń, wykonawca dokona na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 135 000,00 złotych (słownie złotych: sto trzydzieści pięć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2)gwarancjach bankowych, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (zamawiającego - Powiat Nowosolski), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium musi być wniesione do dnia 04 październik 2010 r. do godziny 10:00. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. Oddział operacyjny w Nowej Soli, nr konta: 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750. Dokument przelewu należy opisać: :Wadium-Budowa strażnicy..., Nr sprawy IF/3432/16/10/PSP. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 8. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego w terminie do dnia 04 październik 2010 r. do godziny 10:00., a do oferty załącza kserokopię. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8.10 niniejszego rozdziału SIWZ. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8.9 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl ; www.strazns.webd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach