Przetargi.pl
Budowa Strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 131 , fax. 876 156 134
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
    ul. Wojska Polskiego 19
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 131, fax. 876 156 134
    REGON: 51143361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgoldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - III etap". 2. Roboty do wykonania: 2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa sie z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objetego prawem opcji. Zakres rzeczowy dotyczący zamówienia podstawowego dotyczy wykonania: 1a) 502 m ogrodzenia panelowego systemowego z bramami wjazdowymi oraz furtkami: - panel ogrodzeniowy o wymiarach 173 cm x 250 cm, grubość drutu nie mniejsza niż 5 mm, ocynkowany, podmurówka prefabrykowana, - dwie furtki systemowe zamykane na klucz zamontowane w miejscu uzgodnionym z Inwestorem, - brama przesuwna systemowa panelowa L= 7 m od strony ul. Wojska Polskiego, z układem jezdnym i listwami zębatymi oraz systemem napędu elektrycznego kompatybilnym z systemem wbudowanym w istniejącym obiekcie, adekwatnym do wagi bramy (napęd elektryczny, fotokomórka, lampa ostrzegawcza, min. 4 piloty z minimum 3 przyciskami w zestawie, możliwość sterowania za pomocą przycisku zamontowanego w stanowisku kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Gołdapi z możliwością wykorzystania istniejącej infrastruktury), - brama przesuwna systemowa panelowa L= 7 m od strony ul. Konstytucji 3-go Maja z układem jezdnym i listwami zębatymi ( przystosowana do montażu napędu elektrycznego), 1b) 15 metrów ogrodzenia gabionowego (fundament, słupki, kosz gabionowy, przykrycie) wypełnionego kamieniem granitowym typu np. szarogłaz. Kosze gabionowe o wysokości 196 cm, grubości 50 cm, parametry długości poszczególnych odcinków: - dwa kosze gabionowe o wyglądzie zbliżonym do litery L, a=100 cm i b=500 cm, - jeden kosz gabionowy podstawie prostąkąta o długości 300 cm, Furtka w ogrodzeniu gabionowym systemowa z elektromagnesem oraz systemem wideodomofonowym, Wygląd ogrodzenia gabionowego do uzgodnienia z Inwestorem. Na ogrodzeniu gabionowym dostawa i montaż: napisu przestrzenny Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi wraz z godłem państwowym (wysokość liter 15 cm, czcionka do uzgodnienia z Zamawiającym), godło i tabliczka urzędowa koloru czerwonego. 2) oświetlenie terenu zewnętrznego komendy: - 7 szt. słupów o wysokości 6 metrów z wysięgnikiem oraz 9 szt. opraw oświetleniowych w technologii LED min. 37W, - 4 szt. słupów o wysokości 8 metrów wraz z oprawami oświetleniowymi w technologii LED min. 250W każda do oświetlenie boiska wielofunkcyjnego. Wykonanie okablowania do słupów oświetleniowych powinno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową (rys. E-1, linia B i C) z założeniem, że w miejscu w którym inwestor nie przewiduje na tym etapie robót zamontowania słupa należy pozostawić zapas przewodu o długości min. 2,5 m umożliwjający montaż słupa w przyszłości. Miejsce montażu słupów oświetleniowych zostanie przekazane Wykonawcy po przekazaniu placu budowy. 2.2. Zakres rzeczowy dotyczący prawa opcji dotyczy wykonania: 1) 450 m2 placu manewrowego od strony ul. Konstytucji 3-go Maja, wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni adekwatnych do ruchu pojazdów ciężarowych straży pożarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 60 1600 1462 1016 7947 4000 0001, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 359). z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr PT-II.2370.03.2019". 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię przelewu. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty, zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), wraz ze zobowiązaniem podmiotu oddającego wykonawcy do dyspozycji swoje zasoby na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach