Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku KW PSP w Olsztynie (WT.2370.3.2020)

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 229 529 , fax. 895 229 505
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
    ul. Niepodległości 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 229 529, fax. 895 229 505
    REGON: 17359731005000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku KW PSP w Olsztynie (WT.2370.3.2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń budynku KW PSP w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I – Remont garażu, Część II – Remont piwnicy, Część III – Remont pomieszczeń biurowych i klatek schodowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowaloną ilość części. Inwestycja w całości dotyczy budynku głównego Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16, który wpisany jest do rejestru zabytków woj. warmińsko-mazurskiego. Budynek nie będzie wyłączony z normalnego użytkowania. Prace należy prowadzić w sposób zapobiegający uszkodzeniu lub zniszczeniu zabytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach