Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa skateparku na terenie kompleksu rekreacyjno – wypoczynkowego Nieporęt – Pilawa w miejscowości Nieporęt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. CPV: CPV 45212140-9 Obiekty rekreacyjne CPV 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 45223820-0 Gotowe elementy i części składowe CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Projekt przewiduje utwardzenie nawierzchni w formie gładkiej, żelbetowej płyty z wyprofilowanymi przeszkodami przystosowanymi do jazdy po nich na łyżworolkach, deskorolkach i rowerach. Kształt, forma oraz wielkość projektowanego placu i przeszkód zostały dostosowane do istniejącego terenu. Oprócz przeszkód wyprofilowanych z płyty żelbetowej zaprojektowano także poręcze stalowe kotwione do nawierzchni. Projektowana płyta żelbetowa posiada spadki ułatwiające płynną jazdę na deskorolkach i rolkach oraz umożliwiające odprowadzenie wód opadowych na teren nieutwardzony w granicach własnej działki. W rejonie wejścia na teren skateparku przewidziano (wg odrębnej dokumentacji) montaż dwóch tablic informacyjnych z regulaminem obiektu, Ponadto przewiduje się obsianie trawą i uzupełnienie istniejących trawników na obszarze przyległym w zakresie niezbędnym do uporządkowania i przywrócenia odpowiedniego stanu istniejącym terenom zielonym. Obszar ten będzie jednocześnie pełnić funkcję strefy bezpieczeństwa dla użytkowników obiektu. 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) odgrodzeniu terenu objętego robotami, 2) coroczne przeglądy techniczne zgodnie z wymogami PN-EN-1176-7 w okresie obowiązywania gwarancji; 3) postępowaniu jako wytwórca odpadów z odpadami wytworzonymi w trakcie realizacji zamówienia; 4) wyznaczeniu kierownika budowy odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia; 5) udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych”, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń lub materiałów wskazanych w tej dokumentacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa”, „Przedmiar robót” oraz „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do szczegółowego zakresu robót przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wymienionych w cz. VI pkt 2 lit. c tiret drugie SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 8 i 9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 8-10 będą anonimizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont miejsca widokowego nad rzeką Bug w Broku
Dodano: 2024-03-06 - Budowa placu zabaw z siłownią plenerową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Marynin, gm. Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2023-10-26 - Dzierżawa sztucznego lodowiska w Ostrołęce
Dodano: 2022-12-17 - Budowa skweru przy ul. Wierzbowej w Pruszkowie
Dodano: 2021-04-01 - Budowa skweru przy ul. Wierzbowej w Pruszkowie
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych zadania pod nazwą: „Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem”
Dodano: 2020-07-24 - Przebudowa i modernizacja placu zabaw wraz z terenem rekreacyjno-sportowym przy ul. Akacjowej, róg Partyzantów w Dąbrowie Leśnej - zad. 2020/30
Dodano: 2020-07-10 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – wypoczynkowego z funkcją relaksacyjną w Kosowie Lackim
Dodano: 2020-06-10 - “Budowa placu zabaw Gminnego Publicznego Żłobka w Wierzbicy”.
Dodano: 2020-05-21 - Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Parku Skarbków w mieście Grodzisk Mazowiecki na dz. nr ew. 35/2 w obrębie 25
Dodano: 2020-01-13