Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
REGON: 363918998 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd techniczny, naprawy i stała konserwacja urządzeń klimatyzacji precyzyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: Przegląd techniczny, naprawy i stała konserwacja urządzeń klimatyzacji precyzyjnej. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymywanie urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynku Prokuratury Krajowej, przy ul. Postępu 3 w Warszawie, zwanych dalej „Urządzeniami”, w należytym stanie technicznym, poprzez świadczenie usług przeglądów i konserwacji tych Urządzeń zwanych dalej „przeglądami konserwacyjnymi” , oraz poprzez sprawowanie stałego nadzoru nad ich działaniem. 3. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SIWZ: 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17. Dokument, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 17 stosuje się. 19. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 20. Wykonawca, o którym mowa w pkt 14, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 15, dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10. Rozdział IX SIWZ: 3. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 13. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. 14. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z wypełnioną Kalkulacją ceny oferty, stanowiącą Załącznik nr 4 do SIWZ i wypełnionym Wykazem części zamiennych stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższe dokumenty są niezbędnym elementem oferty. Ich niezłożenie wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego na zasadach określonych w art. 89 ustawy. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ: 3.W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. – 2024/2025
Dodano: 2024-06-13 - Bieżąca konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKiA Oddział w Warszawie
Dodano: 2024-05-13 - Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
Dodano: 2024-05-09 - Wykonywanie przeglądów i usługi hot-line systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecałej 2
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach IAS w roku 2024
Dodano: 2024-04-23 - Usługa przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynku ITC corocznie w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
Dodano: 2024-03-21 - Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2023-12-05 - Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego
Dodano: 2023-11-23 - Wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych (przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych) zainstalowanych w obiektach KPRP
Dodano: 2023-11-13 - Usługi przeglądów, konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnej w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie.
Dodano: 2023-10-24