Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja placu zabaw wraz z terenem rekreacyjno-sportowym przy ul. Akacjowej, róg Partyzantów w Dąbrowie Leśnej - zad. 2020/30

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja placu zabaw wraz z terenem rekreacyjno-sportowym przy ul. Akacjowej, róg Partyzantów w Dąbrowie Leśnej - zad. 2020/30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja placu zabaw wraz z terenem rekreacyjno-sportowym przy ul. Akacjowej, róg Partyzantów w Dąbrowie Leśnej - zad. 2020/30. 3.2 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w „Projekcie budowlanym” oraz „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót”. 3.3 Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.4 Roboty powinny być wykonane w następującym zakresie: • roboty przygotowawcze – uprzątnięcie terenu, ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych, • demontaż lamp oświetleniowych, • demontaż piłkochwytów, ławeczek na terenie boiska oraz nawierzchni boiska, • demontaż bramek oraz koszy do gry w koszykówkę i ich utylizacja, • demontaż i zasypanie kanalizacji deszczowej na terenie boiska, • demontaż słupków do gry w siatkówkę, • demontaż słupków oraz przebudowa boiska do siatkówki oraz badmintona, • demontaż istniejących ławek, koszy na śmieci oraz stojaków rowerowych, • zmiana aranżacji stołów do gier, • demontaż huśtawki dwuosobowej, huśtawki równoważnej, placu zabaw oraz zjeżdżalni, • demontaż istniejącej nawierzchni chodników oraz jej utylizacja, • demontaż piaskownicy, • demontaż istniejącego szamba, • demontaż bram, • demontaż wiaty za budynkiem sklepu oraz podłoża betonowego pod wiatą, • demontaż budynku gospodarczego, • wykonanie oświetlenia, • wykonanie prac związanych z wytyczeniem lokalizacji urządzeń oraz nawierzchni, • usunięcie górnej warstwy ziemi urodzajnej z terenu nowoprojektowanego placu zabaw wraz z wywozem urobku poza teren robót, • wykonanie fundamentów kotwiących, umożliwiających montaż urządzeń zabawowych, piłkochwytu, ogrodzenia, ławek, koszy do gry w koszykówkę, • wykonanie ogrodzenia i furtek dla boiska i placu zabaw, • wykonanie ścieżek pieszych z kostki brukowej, • wykonanie nowej warstwy nawierzchni piaskowej na terenie nowoprojektowanego placu zabaw wykonanie nowej warstwy nawierzchni z poliuretanu na terenie nowoprojektowanego placu zabaw, • montaż obrzeży elastycznych, stanowiących obramowanie nawierzchni piaskowej oraz nawierzchni z poliuretanu, • montaż ławek i urządzeń zabawowych na terenie projektowanego placu zabaw wg wytycznych producenta, • wykonanie nowej nawierzchni syntetycznych poliuretanowej z natryskiem strukturalnym, elastycznej, bezspoinowej przepuszczalnej dla wody, boisk i placu zabaw, • montaż wyposażenia boisk, • namalowanie linii do poszczególnych dyscyplin sportu na nawierzchni boisk, • uprzątnięcie terenu. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe które będą miały zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 2. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z „warunkami technicznymi przygotowania i odbioru robót budowlano-montażowych”. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów poziomych i pionowych wynikających z niedokładności budowlanej, wymianę urządzeń na identyczne pod względem technicznym i wizualnym po konsultacji z projektantem. Warunkiem dopuszczenia tych zmian jest jednoczesne spełnienie wszystkich zapisów prawa budowlanego oraz innych szczególnych przepisów prawa dotyczących inwestycji. Mając powyższe na uwadze Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności:  ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 28.09.2016 r.  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.);  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 5. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 6. Uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy. 7. Przekazania Zamawiającemu Planu ochrony drzew w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. Przedkładanie Zamawiającemu na bieżąco kserokopii wszelkich wystąpień, wniosków wraz załącznikami oraz uzgodnień, opinii i decyzji wraz z załącznikami. 9. Wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 10. Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 11. Zapewnienie na własny koszt materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 12. Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy. 13. Zapewnienie stałego i wykwalifikowanego personelu, w tym kierownika budowy spełniającego wymagania SIWZ. Powierzenie funkcji kierownika budowy osobie, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 14. Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę kierownika budowy po wykazaniu, że kierownik budowy spełnia wymagania określone w SIWZ. Brak sprzeciwu Zamawiającego w ciągu 3 dni od przedstawienia przez Wykonawcę wniosku o zmianę kierownika budowy zgodnie z wymaganiami SIWZ, uważa się za wyrażenie zgody, 15. Przekazanie Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków. 16. Uzgodnienie z Zamawiającym lokalizacji zaplecza budowy. 17. Protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty. 18. Urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy wraz z jego zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody (na własny koszt). Koszty zużycia energii elektrycznej i wody ponosi Wykonawca. 19. Oznakowanie terenu budowy w widocznym miejscu tablicą informacyjną oraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich. 20. Zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. 21. Sporządzenie planu BIOZ przed rozpoczęciem prac. 22. Ochrona mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzeganie przepisów BHP, utrzymanie ogólnego porządku na terenie budowy. 23. Przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 24. Prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót. 25. Opracowanie harmonogramu finansowo – rzeczowego robót oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 26. Naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 27. Uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót. 28. Zawiadomienie Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt. 29. Zabezpieczenia miejsca znalezienia niewypałów, niewybuchów i amunicji przed dostępem osób nieuprawnionych i powiadomienie odpowiednich służb i przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z wydobywaniem, transportowaniem i unieszkodliwianiem niewypałów, niewybuchów i amunicji, 30. Wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 31. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy najpóźniej w dniu odbioru końcowego, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - protokoły odbiorów technicznych, atesty, certyfikaty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także drogi, ulicy lub sąsiedniej nieruchomości w przypadku korzystania z nich, - protokoły badań i sprawozdań 33. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową: 1. Przebudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Akacjowej w Łomiankach – Postanowienie AB.6743.974.2019.IS z dnia 9.01.2020 r. 2. Przebudowa oświetlenia terenu rekreacyjnego przy ul. Akacjowej w Łomiankach – Zaświadczenie AB.6743.283.2020.MN z dnia 1.06.2020 r. 3.5 W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.6 Wykaz usług i robót na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Lp Zakres: Usługi, roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 usługi geodezyjne nie wymaga się 2 - 27 roboty rozbiórkowe wymaga się 28- 36 roboty budowlane wymaga się 37 – 39 dostawa urządzeń nie wymaga się 40 - 51 roboty budowlane wymaga się 52 - 54 dostawa urządzeń nie wymaga się 55-67 roboty budowlane wymaga się 68 - 72 dostawa urządzeń nie wymaga się 73 - 75 roboty budowlane wymaga się 76 - 86 dostawa urządzeń nie wymaga się 87 - 91 roboty ziemne wymaga się 92 - 107 dostawa urządzeń nie wymaga się 108 roboty budowlane i konserwatorskie wymaga się 109 -110 roboty budowlane wymaga się 111 - 112 roboty rozbiórkowe wymaga się Lp. pozycje z przedmiaru - oświetlenie Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1-13 roboty budowlane wymaga się 14-20 dostawa urządzeń nie wymaga się 3.7 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach