Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg
- Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek 15
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3177138
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
ul. Rynek 15 15
26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3177138 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jeleniów - etap II Gm. Nowa Słupia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zadania zostaną wykonane kompleksowe roboty budowlane (zgodnie z projektem technicznym i pozwolniem na budowę) w zakresie budowy: sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz hydrantami p.poż. w miejscowości Jeleniów Zakres zadania obejmuje: - sieć wodociągową z rur PE: ? 63 - 69 m, ? 90 - 1709 m, ? 110 - 983 m, ? 125 - 4348m, ? 160 - 2004m, - przyłącza wodociągowe z rur PE ? 32 - 2385m, ? 63 - 15 m, szt. - 106. - hydranty ppoż. nadziemne ? 80, szt. - 54 - studnie wodomierzowe ? 1200, szt. - 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: I. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. tj., 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. III. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków szczegółowych: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca musi potwierdzić:1. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane potwierdzenie dysponowania osobą/ami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych zewnętrznych i wewnętrznych,wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów: 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp., 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga aby dokumenty wymienione w pkt. 12.2.4, 12.2.5, 12.2.6, SIWZ dotyczące tych podmiotów załączyć do oferty Wykonawcy. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik Nr 7 do SIWZ., 1.2. Formularz cenowy z harmonogramem rzeczowo finansowym - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 8 do SIWZ., 1.3.Parafowany Projekt umowy załącznik Nr 9do SIWZ., 1.4. Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy załącznik Nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcom, załącza zał. Nr 2.do oferty z adnotacją nie dotyczy. 1.5. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. załącznik Nr 10 do SIWZ.1.6.Dowód wniesienia wadium. Ponadto:1. W celu potwierdzenia, warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.3. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 do SIWZ.. Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.4. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane potwierdzenie dysponowania osobą/ami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. 2.5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ .2.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 13.2.1, 13.2.2, 13.2.5, 13.2.6, 13.2.7, SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.6.3. W przypadku podmiotu będącego spółką cywilną należy załączyć do oferty kopię umowy spółki. 6.4. Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych winno odzwierciedlać stanowisko wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego.6.5.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.6.6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.6.7. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.7.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.7.1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.7.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej Skały dz. nr 317,316 w kierunku kamieniołomu od km 0+000 do km 0+800
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg gminnych w miejscowościach: Nowa Słupia ul.Łazy, Jeziorko (Zarzecze),Sosnówka oraz Stara Słupia (Podchełmie)
Dodano: 2016-07-27 - Usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi dojazdowej do pól Makoszyn - Belno Barwinek
Dodano: 2016-07-25 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Starowapiennikowej, ul. Wapiennikowej i ul. Kochanowskiego w Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 504/2 w Marcinkowie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 8 w Leśnictwie Gózd
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa DW 776 na odc. od granicy województwa do Buska - Zdroju wraz z rozbudową DW 973 (Busko - Zdrój), DW 766 odc. Brzeście - Pińczów i DW 768 w Działoszycach oraz przebudową DW 973 (Dobrowoda). Zadanie dot. budowy chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 776: 1.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Krzyż od km 61+056 do km 61+360 SL L=304 m. 2.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Wolica od km 82+190 do km 82+322 SP L=132 m
Dodano: 2016-06-28 - Budowa studni głębinowej oraz wykonanie obudowy studni na ujęciu wody OC Grodzisko w Pińczowie
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa DW 785 na odcinku Włoszczowa - Kurzelów w zakresie od km 25+300 do km 30+550
Dodano: 2016-06-08