Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Lipcach Reymontowskich w ul. Południowej.

Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-127 Lipce Reymontowskie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 316 197 , fax. 468 316 268
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
    ul. Reymonta 24
    96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
    tel. 468 316 197, fax. 468 316 268
    REGON: 75014830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Lipcach Reymontowskich w ul. Południowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Lipcach Reymontowskich w ulicy Południowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej z rur PE Ø 110, 2) włączenie wybudowanej sieci do istniejącej sieci wodociągowej, 3) zamontowanie hydrantów nadziemnych wraz z zasuwami, 4) wykonanie odejść od sieci wodociągowej do przyłączy, 5) przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych do nowo wybudowanej sieci wodociągowej, 6) roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej, 7) dokonanie wymiany gruntu w pasach dróg, 8) przeprowadzenie próby szczelności sieci wodociągowej, płukanie i dezynfekcja sieci, 9) wykonanie wymaganych badań zakończonych wynikiem pozytywnym w zakresie parametrów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, 10) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, sporządzoną w 3 egzemplarzach dla Zamawiającego, zatwierdzonych przez powiatowy ośrodek geodezji w Skierniewicach, 11) rozebranie i odbudowę nawierzchni bitumicznej dróg,12) usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną, 13) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wprowadzenie tej organizacji na czas prowadzenia robót, 14) uzyskanie stosownych decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz wniesienie stosownych opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia prac wynikających z tych decyzji, 15) dokonanie opłat za nadzory obce, badania, pobór wody, itp., 16) organizację i zabezpieczenie placu budowy, 17) uporządkowanie terenu po budowie, 18) zagospodarowanie we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nadmiaru urobku ziemnego pozyskanego w wyniku prac zamiennych, 19) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 20) inne prace określone w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i STWiOR, 21) oraz wszelkie inne prace i czynności nie objęte SIWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, 3) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieni pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 4) Oświadczenie wg załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach