Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg
- Adres: 23-107 Strzyżewice, Strzyżewice 109
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48815666025 , fax. +48815666025
- Data zamieszczenia: 2022-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
Strzyżewice 109
23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
tel. +48815666025, fax. +48815666025
REGON: 431019862 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w Żabiej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inwestycji „Budowa sieci wodociągowej w Żabiej Woli” Do wykonania są następujące roboty:1) roboty przygotowawcze pomiarowe,2) roboty ziemne,3) roboty instalacyjne - sieć wodociągowa z rur PE 100 śr. 160x14,6 mm o długości 856,0 m, sieć wodociągowa z rur PE 100śr. 110x6,6 mm o długości 438,0 m, hydranty nadziemne – 11 kpl., zasuwy śr. 160 mm z obudową – 11 kpl., zasuwy śr. 110mm – 4 kpl.4) wykonanie przewiertów pod drogami powiatową i gminną - 56 m,5) oznakowanie trasy słupkami betonowymi – 26 kpl.6) wykonanie płukania sieci – 1 kpl.,7) próba szczelności sieci – 1 kpl.,8) dezynfekcja sieci – 1 kpl.,9) wykonanie badań wody z rurociągu (mikrobiologiczne i fizyko – chemiczne) – 1 kpl.10) wytyczenie geodezyjne oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projekcie budowlano wykonawczym, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;3) przedłożenie przed podpisaniem umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania równoważne do wyżej wskazanych.4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;11) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.12) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;13) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru14) czynny udział w odbiorach.15) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:- Uzupełniony dziennik robót - certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,- kosztorysy powykonawcze- inwentaryzację powykonawczą (1 szt.)Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zewnętrznej instalacji odbiorczej centralnego ogrzewania i ciepłej wody zasilającej budynki Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja Etap IV w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-03-11 - Budowa zewnętrznej instalacji odbiorczej centralnego ogrzewania i ciepłej wody zasilającej budynki Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja Etap IV w ramach projektu pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ROBA INJA W ŚWIDNIKU", NR UMOWY: RPLU.05.02.00-06-0058/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-12-31