Przetargi.pl
Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. Lubelska 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    REGON: 000549105
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa żywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej z im. Mikołaja Kopernika w Piaskach i Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie cateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w postaci śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach/lub/Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz, a) Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad. b) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.c) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki. W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędne naczynia. 5. Zamawiający planuje, że w roku szkolnym 2022/2023 należy dostarczyć:Dla Zadania 1:Miesiąc dostawy Ilość dni usługi Szkoła Ilość dni usługi Oddział przedszkolnyWrzesień 21 21Październik 20 20Listopad 20 20Grudzień 15 15Styczeń 21 21Luty 10 10Marzec 23 23Kwiecień 16 16Maj 17 17Czerwiec 13 13RAZEM 176 176Przewidywana liczba dzieci objętych żywieniem wynosi:śniadania – 70 szt. dziennie, obiady – 110 szt. dziennieSZCZEGÓŁY W SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie cateringu (przygotowania i dostarczenia) posiłków dla dzieci oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I – VIII w postaci śniadań i obiadów (złożonych z dwóch dań) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć (nie dotyczy Przedszkola) w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach/lub/Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz, a) Posiłki będą wydawane z kuchni w godz. 8.00-10.00 śniadanie, 11.00-13.00 obiad. b) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu realizacji umowy w niniejszym zakresie.c) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania i wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki. W przypadku braku poszczególnych naczyń w wyposażeniu stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędne naczynia. 5. Zamawiający planuje, że w roku szkolnym 2022/2023 należy dostarczyć:Dla Zadania 2: Miesiąc dostawy Ilość dni usługi Szkoła Ilość dni usługi PrzedszkolaWrzesień 21 21Październik 20 21Listopad 20 21Grudzień 15 21Styczeń 21 21Luty 10 20Marzec 23 23Kwiecień 16 19Maj 17 20Czerwiec 13 21Lipiec 0 21RAZEM 176 229Przewidywana liczba dzieci objętych żywieniem wynosi:śniadania – 80 szt. dziennie, obiady 120 szt. dziennie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada pozytywną opinię właściwego PaństwowegoInspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej dla kuchni, w której będą przygotowywane iwydawane posiłki dla Zamawiającego;3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 30.000,00zł;4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa następujący warunek w zakresie zdolności zawodowej:warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1 (jedną) usługęodpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia a więc obejmowało żywienie dzieci o wartościnie mniejszej niż 60 000,00zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługa była świadczona, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty (np. protokoły odbioru) wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach