Przetargi.pl
„Budowa sieci wodociągowej w Warząchewce Nowej i Warząchewce Polskiej – Gmina Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Kruszynie - ul. Akacjowa, ul. Topolowa, ul. Bukowa, Nowa Wieś - ul. Rubinowa, ul. Topazowa, Warząchewka Królewska, Warząchewka Nowa, Warząchewka Polska, Józefowo i Modzerowo” w podziale na dwa zadania

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci wodociągowej w Warząchewce Nowej i Warząchewce Polskiej – Gmina Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Kruszynie - ul. Akacjowa, ul. Topolowa, ul. Bukowa, Nowa Wieś - ul. Rubinowa, ul. Topazowa, Warząchewka Królewska, Warząchewka Nowa, Warząchewka Polska, Józefowo i Modzerowo” w podziale na dwa zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Warząchewce Nowej i Warząchewce Polskiej – Gmina Włocławek w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Kruszynie ul. Akacjowa, ul. Topolowa ul. Topolowa, ul. Bukowa, Nowa Wieś - ul. Rubinowa, ul.Topazowa, Warząchewka Królewska, Warząchewka Nowa, Warząchewka Polska, Józefowo i Modzerowo. 3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części. 3.2.1. Część I - zadanie nr 1: Budowa odcinka sieci wodociągowej w Warząchewce Nowej – Gmina Włocławek; 3.2.2. Część II- zadanie nr 2: Budowa odcinka sieci wodociągowej w Warząchewce Polskiej – Gmina Włocławek. 3.2.3. Część I – zadanie nr 1 obejmuje budowę 350 mb sieci wodociągowej w miejscowości Warząchewka Nowa. Zaprojektowana siec docelowo będzie dostarczała wodę wodociągową do posesji zlokalizowanych wzdłuż drogi oraz do projektowanych hydrantów pożarowych. Projektowana sieć będzie wykonana z rur ciśnieniowych Dn110 PVC-U PN12,5. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 734/2019 z dnia 07.10.2019 r. 3.2.4. Część II - zadanie nr 2 obejmuje budowę 320 mb sieci wodociągowej w miejscowości Warząchewka Polska. Projektowana sieć docelowo będzie dostarczała wodę wodociągową do posesji zlokalizowanych przy ul. Sosnowej oraz do projektowanych hydrantów pożarowych. Projektowana sieć będzie wykonana z rur ciśnieniowych Dn110 PVC-U PN12,5. Inwestycja realizowana na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 776/2019 z dnia 28.10.2019 r. 3.2.5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 p.z.p. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 p.z.p., tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź wszystkie części przedmiotu zamówienia. 3.2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej. 3.2.7. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 4) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Dodatkowe wymagania: 3.3.1. Użyte materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 3.2.2. Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe. 3.2.3. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń.3.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040),: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem Zamawiający ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących niezbędne czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. monter instalacji sanitarnych (sieci zewnętrzne),- robotnik budowlany,- robotnik drogowy, organizowania pracy na budowie i nadzoru (np. majstrowie, brygadziści)- (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót, z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. 3.13. Wykonawca ma obowiązek wykonania następujących kluczowych części zamówienia związanych z wykonaniem następujących elementów zamówienia - roboty ziemne i montażowe – sieć kanalizacji sanitarnej (wodociągowej) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3.12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych –zał. 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach