Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie”. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu, który uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest m.in. : a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 SDR17 łączonej metodą zgrzewania elektrooporowego Ø 140 długości 678 mb, Ø 110 długości 1215 mb - odcinek SR4istn÷So, b) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR17 – Ø 40 długości 135 mb - 6 szt., Ø 50 długości 190 mb - 1szt., Ø 90 długości 118 mb - 1szt., c) budowa przepompowni ścieków przydomowych – 8 szt. (Ps16, Ps17, Ps18, Ps19, Ps20, Ps48, Ps49, Ps50) wraz z wykonaniem instalacji zalicznikowych przyłączy elektroenergetycznych, d) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 – Ø 160 długości 52 mb wraz z podłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynkach (przyłącza do Ps), e) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 SDR17 łączonej metodą zgrzewania elektrooporowego – Ø 110 długości 945 mb (odcinek So÷PSV), f) budowa przepompowni ścieków głównej - 1 szt. (PSV) wraz z wykonanie instalacji zalicznikowego przyłącza elektroenergetycznego, g) montaż sytemu monitoringu stanu pompowni kompatybilnego i współpracującego z istniejącym system użytkowanym przez Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o.o. h) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 – Ø 250 długości 25 m (odcinek PSV÷S1), i) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 – Ø 200 długości 870 m (odcinek S1÷S16, S16÷S29, S29÷S50, S50÷108), j) budowa sieci wodociągowej z rur PVC Ø110 łączonych kielichowo na wcisk długości 450 mb (odcinek od T. do HP6), k) montaż hydrantów pożarowych nadziemnych - 3 szt., l) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PE Ø 32 długości 10 mb – 2 szt. (Sw107, Sw108); 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez pana Piotra Gołąb prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą BIURO PROJEKTOWE INSTAL-PROJEKT z siedzibą w Olsztynie, ul. Radiowa 31/45; 2) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego nr AB.7351-2- 115/08 z dnia 30.12.2008 r. zmienionym Decyzją Starosty Toruńskiego nr ABA. 6740.2.105.2016.MB z dnia 15.02.2017r.; 3) pismem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 31.01.2017r nr ABA.6743.1544.2016.MB o braku sprzeciwu do zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do budowy; 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie odwodnienia wykopów; 2) zabezpieczenie urządzeń podziemnych krzyżujących się z trasą kanału sanitarnego (np. kable telefoniczne, kable energetyczne itd.); 3) inne prace związane z procesem budowy; 4) próby szczelności dla sieci na kanalizacji sanitarnej; 5) inspekcję telewizyjna kanałów w kolorze, kamerą z funkcją rejestracji spadku ; 6) dostarczenie protokołu badania wydajności hydrantów sporządzonego przez uprawniony podmiot; 7) wykonanie prób ciśnieniowych na ciśnienie 1,0 MPa na wodociągu; 8) dezynfekcję i płukanie wodociągu oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania wody – pełna analiza, wykonana przez laboratorium posiadające akredytację; 9) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 10) wykonanie robót drogowych – odtworzenie nawierzchni drogowej do stanu pierwotnego stosownie do występującej nawierzchni; 11) doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego ; 12) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 13) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną, (mapa zasadnicza w skali 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót) w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 14) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 15) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 16) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 17) zapewnienie nadzoru archeologicznego w przypadku takiej potrzeby. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace związane z montażem rurociągów i przepompowni. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6, a w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, a także przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca – na każde wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie – przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wraz z w/w oświadczeniem Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem – odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę – kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: nazwa pracodawcy, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 17 ust. 2 pkt 4) umowy. 10. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6, Zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wymienionych w Części III. SIWZ – IDW OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: 25 000, 00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100 złotego). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. Oddział I w Chełmży. Nr rachunku: 26 1020 5011 0000 9002 0016 3857. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 i przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wykonawca w tytule przelewu wpisuje „Wadium przetargowe dot. zamówienia OSO.271.17.2017”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż polski złoty i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 8. W treści gwarancji/poręczenia powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 12. Numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium Wykonawca wskazuje w Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 SIWZ - IDW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ-IDW). 2. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 5. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach