Gmina Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
ul. Dąbrowskiego 18 18
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
REGON: 23082146300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Łużyckim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej - Nawojów Łużycki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Nawojowie Łużyckim. Zakres prac obejmuje: a) wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej z rur PEHD/SDR 11 o średnicy fi 160 zlokalizowanej na działce nr 339 w Nawojowie Łużyckim, zakończenie sieci h - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-montażowym stanowiącym przedmiot zamówienia, - dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz przynależną do właściwej Izby Inżynierów; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) udzielą min. 5 letniej gwarancji na wykonane roboty. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), g) wykaz osób biorących udział w realizacji zadania ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załączeniem dokumentów potwierdzających odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualnego zaświadczenie z właściwej izby inżynierów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAPROJEKTOWANIE ORAZ WYKONANIE REMONTU INSTALACJI WODNEJ UKŁADU CHŁODZENIA MAGNESÓW TYPU BITTERA W MIĘDZYNARODOWYM LABORATORIUM SILNYCH PÓL MAGNETYCZNYCH I NISKICH TEMPERATUR WE WROCŁAWIU PRZY UL. GAJOWICKIEJ 95
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Niedźwiedzice
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w miejscowości Strzeszów gm. Wisznia Mała
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów w Jedlinie Zdroju - kontynuacja
Dodano: 2016-07-14 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kamieńsku w Gminie Jedlina - Zdrój - Etap III
Dodano: 2016-07-13 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Tunelowej w Wałbrzychu
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie podłączeń budynków do zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej w Rokitkach
Dodano: 2016-07-12 - Budowa wodociągu przesyłowego Chwalibożyce - Godzikowice, gmina Oława
Dodano: 2016-07-04 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brochocin w działkach nr 189/1, 190, 209/4 AM-1, gmina Trzebnica
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz remont nawierzchni po robotach budowlanych w ul. Jaworowej w Marcinkowicach
Dodano: 2016-06-20