Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w ciągu ulicy Zagórze w Kłodzku.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w ciągu ulicy Zagórze w Kłodzku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45231300-8 1. Główny przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej do istniejących budynków przy ulicy Zagórze oraz budynków na końcówce ulicy Korczaka, przyjmując taką średnicę rurociągu aby zapewnić ochronę p.poż. Sieć wodociągową zaprojektowano z kształtek ciśnieniowych do wody z polietylenu PE 160 pn. 10 bara SDR 17. Połączenia kołnierzowe armatury żeliwnej z rurą PE będą łączone poprzez tuleję kołnierzową i kołnierz luźny. Na projektowanej sieci w większości stosowane będą hydranty nadziemne, które będą zabudowane na odgałęzieniach sieci i w rozstawie co 100 - 150m. Na trasie projektowanej sieci znajduje się przejścia poprzeczne pod rzeką Bystrzyca Dusznicka oraz trakcją kolejową, które należy wykonać metodą przewiertu lub przecisku na głębokości 1,50m. Rury i armatura użyte do budowy sieci muszą posiadać atest i specyfikację dostawy. W ramach w/w inwestycji przewiduje się : - budowę sieci wodociągowej do budynków przy ulicy Zagórze oraz budynków na końcówce ulicy Korczaka o długości 902 m, - budowę hydrantów nadziemnych szt. 3, - budowa przejść poprzecznych pod rzeką Bystrzyca Dusznicka i trakcją kolejową, - wykonanie zaplecza budowy. Na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego, a także posiadać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego celem wykonania robót. Wytyczenie tras odcinków sieci wodociągowej oraz niwelację kontrolną posadowienia układanej sieci winna wykonać uprawniona służba geodezyjna wg normy BN-83/8836/02. Wytyczenie tras przebiegu istniejącego uzbrojenia winien dokonać wykonawca z udziałem poszczególnych użytkowników sieci. Wykonawca w miarę postępu robót winien zabezpieczyć teren oraz odkryte uzbrojenie przed uszkodzeniem i prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i planem BIOZ. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie dłuższym niż 2 miesiące od zakończenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Szczegółowy zakresy wykonania i odbioru robót określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp, oraz: 2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia /roboty związane z budową sieci wodociągowych/ - min 1 robota na kwotę min. 120 000 PLN brutto/, należy przedstawić wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 3. Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych będącymi przedmiotem zamówienia. Kserokopie uprawnień i przynależności do izby należy dołączyć do oferty. 4. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 Pzp oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm.). Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert, b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min 1 robota o wartości min. 120 000 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje bądź protokoły odbioru robót, wydane przez Zamawiającego ( załącznik nr 4), c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3), d) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). 7. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. 8. Załączniki powinny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem formy i treści i wypełnione) przez Wykonawcę bez dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą ich sensu. 9. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 Pzp Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 oraz punkcie 3 podpunkt a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl /gospodarka/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach