Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej tranzytowej Jaczowice-Jakubowice, Gmina Niemodlin

Gmina Niemodlin ogłasza przetarg

  • Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4606295 , fax. 077 4606260
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemodlin
    ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 37
    49-100 Niemodlin, woj. opolskie
    tel. 077 4606295, fax. 077 4606260
    REGON: 53141319400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej tranzytowej Jaczowice-Jakubowice, Gmina Niemodlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej tranzytowej Jaczowice- Jakubowice, Gmina Niemodlin. 2. Wykaz głównych robót: 1) Roboty przygotowawcze (w tym opracowanie planu BIOZ), pomiarowe, oznakowanie terenu robót, oznakowanie pionowe dróg, zabezpieczenie wykopów, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, wykonanie badań, sprawdzeń i prób, potwierdzających prawidłowe zrealizowanie robót, 2) Wystąpienie i uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych; koszty wydania zezwoleń ponosi wykonawca robót, 3) Roboty ziemne - zdjęcie humusu, plantowanie terenu - 13 724,0 m? , 4) Roboty ziemne - wykopy, zasypanie wykopów z zagęszczeniem 11 353,0 m? 5) Podłoża pod kanały, obsypki z mat. sypkich - 1 662,0 m?, 6) Montaż rurociągów z PVC ciśnieniowych kielichowych, łączonych na uszczelkę gumową, w gotowych wykopach umocn. o norm. wilg., na głęb. do 3,0 m i średnicy 160 mm - 3331,5 7) Przewierty sterowane , rura przewodowa o średnicy 160 mm - 99,5 m, 8) Rury ochronne na istniejącym uzbrojeniu Arot 110 mm - 18,0 m, 9) Rury osłonowe 250 mm - 57,5 m 10) Studzienki z zaworem odpowietrzająco - napowietrzającym - 2 kpl,, 11) Odnogi wbudowane w istniejące rurociągi z rur PVC o śr. 110 mm - 1 kpl, 12) Odnogi wbudowane w istniejące rurociągi z rur PVC o śr. 160 mm - 1 kpl, 13) Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi, taśmą z tworzywa szt z wkładką metalową - 3331,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności -świadczenia usług budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych. 2.2. Udokumentowanie posiadania w 2008 roku średniorocznego zatrudnienia minimum pięciu pracowników, 2.3. Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości min. 300 000 zł, oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzającej należyte wykonanie zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1. Posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w wysokości min. 250.000 zł, 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, 3.3. Osiągnięcie przychodu ze sprzedaży usług budowlanych lub osiągnięcie obrotu w 2008 roku w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł, 4. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 300.000,-zł, 5. Niekaralność właściciela, partnera, członka zarządu , komplementariusza, urzędującego członka organu zarządzającego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 1 do SIWZ z podaniem ich nazwy, zakresu robót, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości, nazwy i adresu inwestora. 6. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2008 rok. 7. Oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w 2008 roku. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Kserokopie uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11. Posiadaną polisę OC (odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem jej opłacenia. 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach