Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru Małomic w Lubinie

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468000 , fax. 076 7468005
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468000, fax. 076 7468005
    REGON: 39027365500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru Małomic w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru Małomic w Lubinie zgodnie z dokumentacją projektową z dnia 08.07.2009 r., wykonaną przez Firmę Usługi Projektowe ATANER Renata Panic, Osiek, ul. Neptuna 1, 59-300 Lubin oraz decyzją pozwolenia na budowę AB.7351-648_2009 z dnia 26.08.2009 r. nr 836. Zakres robót obejmuje: 1) roboty ziemne, 2) roboty montażowe: - ułożenie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, - montaż studni kanalizacyjnych systemowych, - ułożenie sieci wodociągowej, Sieć wodociągową należy wykonać z rur SDR 17 PE 10 PN 10. Kanalizację sanitarną wykonać z rur litych PVC-U, klasy SN8 do kanalizacji zewnętrznej z wydłużonym kielichem, przy zastosowaniu uszczelek. Studnie rewizyjne z kręgów ? 1200, z betonu B 45, z gotowych elementów z dnami wylewanymi fabrycznie, łączonych na uszczelki, włazy żeliwne typu ciężkiego, z wypełnieniem betonowym z wpasowaną w pokrywę uszczelką amortyzującą. Przejścia przez ściany studzienek wykonać w oryginalnych tulejach przejściowych z uszczelkami gumowymi. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonane sieci wodociągowe i kanalizacyjne przed zasypaniem należy zgłosić w celu odbioru robót zanikowych przez przedstawiciela MPWiK Sp. z o.o. oraz do inwentaryzacji geodezyjnej. Przy zasypywaniu wykopów zagęścić grunt warstwami. Prawidłowość wykonania sieci kanalizacji sanitarnej podlega sprawdzeniu przez inspekcję specjalistyczną kamerą TV. Koszt inspekcji specjalistyczną kamerą TV leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Inwestycji oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 20.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi, z odpowiednim wyprzedzeniem, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr Bank Zachodni WBK S.A. I O/Lubin 14 1090 2082 0000 0005 4601 2813 z podaniem nazwy i numeru referencyjnego zamówienia podanego w SIWZ. Wniesienie wadium uważa się za skuteczne, jeżeli bank prowadzący ww. rachunek potwierdzi, że otrzymał taki przelew.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - wymagane jest posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wymagane jest, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie (roboty budowlane) związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 350.000,00 PLN netto oraz jedno zadanie (roboty budowlane) związane z budową sieci wodociągowej o wartości minimum 350.000,00 PLN netto (Załącznik nr 3), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wszystkich warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 12 SIWZ zgodnie z formułą spełnia_nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę kompletna oferta zawierać musi następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). W przypadku ,gdy inne podmioty udostępnią Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o tym udostępnieniu, 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np.: referencje.4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, 7) Kosztorys ofertowy. 8) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach