Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg
- Adres: 99210 Uniejów, ul. Polna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
ul. Polna 37
99210 Uniejów, woj. łódzkie
tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
REGON: 31016143000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie – Etap 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Budowa sieci wodociągowej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie – Etap 1 oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie – Etap 1; 3.5. Przedmiot roboty budowlanej obejmuje: budowę infrastruktury podziemnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie, w zakresie pierwszego etapu prac związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej m.in. w rejonie przedmiotowej ulicy Dąbskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 473 w Uniejowie, tj. w szczególności: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Dąbskiej (oraz przyległe elementy w obrębie skrzyżowania Polna/Miodowa) w Uniejowie – Etap 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dąbskiej w Uniejowie – Etap 1 3.6. Opis zamówienia, którego przedmiotem jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, sporządzony został za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.7. Niniejsze zadanie realizowane będzie w korelacji z odrębnym zadaniem inwestycyjnym procedowanym przez innego zamawiającego tj. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi pod nazwą: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 473 na odcinku przejścia przez Uniejów - I etap". Szczegóły związane z przedmiotową korelacją zawarte zostały w załączniku Nr 7 – szczegóły uzgodnień korelacji. 3.8. Po stronie Wykonawcy zadania budowy sieci wodociągowej i/lub kanalizacji sanitarnej jest wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego, wg projektu udostępnionego przez zarządcę drogi, w zakresie wymaganym dla przedmiotowej inwestycji oraz utrzymanie przedmiotowej organizacji ruchu w czasie wymaganym dla robót budowlanych przedmiotowego zadania oraz wszelkie opłaty należne zarządcy drogi związane z realizacja robót budowlanych w obrębie pasa jezdni, chodnika i innych elementów drogi przewidziane w ramach przedmiotowego zadania. 3.9. W ramach realizacji zadania wymagane jest dodatkowo organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych) w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy minimum raz w tygodniu w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi i wykonawcą odrębnego zadania inwestycyjnego w korelacji z którym przedmiotowe zadanie jest realizowane. 3.10. Na narady robocze wymagane jest zaproszenie przedstawicieli Zamawiającego oraz wszystkich osób których określony zakres prac aktualnie dotyczy. 3.11. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom. 3.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy (załącznik Nr 5). 3.13. Wykonawca ma obowiązek uzgadnia z zamawiającym proponowanych do zastosowania w obiekcie rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania o ile okaże się że projekt lub roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.14. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji. 3.15. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. 3.16. Jeżeli w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia lub zamówienia inwestycyjnego wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych oraz oczekiwanego standardu docelowego obiektu inwestycyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określna szczegółowych wymagań dla warunku, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku pozytywnej deklaracji Wykonawcy w zakresie kryterium oceny oferty Podkryterium PERSONEL WYKONAWCY (wskazanie TAK) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia osoby wskazanej jako ekspert robót drogowych w formularzu osób skierowanych do realizacji zadania wraz z pozostałym kluczowym personelem wykonawcy oraz wskazania jego danych osobowych, posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE
Dodano: 2024-06-26 - Budowa dwóch odc. sieci wodoci. fi160 wraz z przyłącz. na odc. Bożydar Kaszewice i Kaszewice w ramach operacji pn. "Budowa i rozbudowa infrastruktury wodoci. i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki"
Dodano: 2024-06-07 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lućmierz i Rosanów
Dodano: 2024-06-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
Dodano: 2024-04-29 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień - realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-07 - Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cieszanowice oraz Gorzkowice – ul. Warszawska.”
Dodano: 2024-03-13 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żarnów
Dodano: 2024-03-13 - Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Kiernozia wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-13