Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
- Data zamieszczenia: 2020-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
ul. Główna 28
87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
REGON: 87111843100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa sieci kanalizacyjnej tłoczno-grawitacyjnej oraz sieci wodociągowej na działce nr 55/1 i nr 65 w miejscowości Piecewo” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej z przyłączami do granicy działek oraz sieci wodociągowej na działce nr 55/1 i działce nr 65 w miejscowości Piecewo, położonej na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie, obręb nr 14 Piecewo wraz z budową wewnętrznej linii zasilającej dla przepompowni ścieków nr P1 na ww. działkach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: opis i ilości robót/zadań, wymagane parametry, kolejność robót oraz dokumentację techniczną zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który zawiera m.in. projekt budowlany, specyfikacje techniczne branży sanitarnej, przedmiar robót. 3. UWAGA - Przedmiar robót, ujęty w dokumentacji technicznej przedmiotowego zamówienia, stanowi jedynie informację dodatkową dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232410-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45232150-8 roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne, 45231400-9 roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45317000-2 inne instalacje elektryczne, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 5. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 6. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną wskazaną w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, jeśli zostanie wyznaczony; 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 7. Zamawiający informuje, że podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 10. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-wcy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty wodno-kanalizacyjne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 11. W celu weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności przewiduje się możliwość żądania przez Zamawiającego w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi – 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 14. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 15. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 16. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza i zostanie przedłożony Zamawiającemu w ciągu 7 dni, liczonych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. Cena brutto w kosztorysie musi być tożsama z ceną brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy. Kosztorys musi uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, którą stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, w tym koszty robocizny, wartość zakupionych i zużytych materiałów, wartość pracy sprzętu, ryzyko, podatki itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; 3) zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dąbrówka
Dodano: 2023-11-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji deszczowej na ul. Poznańskiej w Mogilnie
Dodano: 2022-08-11 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bożejewice”.
Dodano: 2021-05-18 - "Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni na terenie Miasta Bydgoszczy w 2021 r."
Dodano: 2021-05-17 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bożejewice”.
Dodano: 2020-12-29 - Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni na terenie Miasta Bydgoszczy w 2021 r.
Dodano: 2020-12-16 - „Budowa oczyszczalni ścieków przy budynkach użyteczności publicznej w Gminie Pruszcz wraz z budową sieci wodociągowej”
Dodano: 2020-09-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Dęby - II etap.
Dodano: 2020-07-16 - „Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020r.”
Dodano: 2019-12-23 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze zmianą organizacji ruchu drogowego na Placu Pokoju Toruńskiego w Toruniu
Dodano: 2019-09-25