Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynków w miejscowości Nawra, Gmina Chełmża – I Etap

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynków w miejscowości Nawra, Gmina Chełmża – I Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynków w miejscowości Nawra, Gmina Chełmża – I Etap. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez pana Jana Kretkowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Projektowanie i Nadzory Wod-Kan mgr inż. Jan Kretkowski, z siedzibą przy ul. Miodowej 3 w Małej Nieszawce, 87-100 Toruń; 2) zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4) przedmiarem robót, który ma charakter pomocniczy. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1)kanału Ø 200 mm z rur PVC-U SN8 łączonych na uszczelki gumowe o łącznej długości L = 855,0 mb; 2)kanału Ø 160 mm z rur PVC-U SN8 łączonych na uszczelki gumowe o łącznej długości L = 394,0 m; 3)przecisków z rur stalowych Ø 335,6 x 8,8mm na długości L = 24,0 m i L = 25,0 m. 4. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1)wykopów w 80% mechanicznie i w 20% ręcznie z umocnieniem ścian; 2)odwodnienia; 3)zabezpieczenia urządzeń podziemnych krzyżujących się z trasą kanału sanitarnego (np. kable telefoniczne, kable energetyczne itd.); 4)montażu kanalizacji sanitarnej, tj.: a) montażu rur Ø 200 mm PVC-U SN8, b) montażu rur Ø 160 mm PVC-U SN8, c) przecisków z rur stalowych Ø 335,6 x 8,8mm – 2 szt., d) studni kanalizacyjnych Ø 1200 mm (studnie z fabrycznie osadzonymi przejściami szczelnymi) – 46 kpl, e) montażu włazów kanalizacyjnych typu ciężkiego D zaopatrzone w zamki zatrzaskowe; 5)rozbiórki umocnień, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu; 6)likwidacji istniejących zbiorników bezodpływowych oraz odstojników poprzez demontaż po uprzednim ich opróżnieniu przez Wykonawcę ; 7)likwidacji wyłączonych z eksploatacji przyłączy kanalizacji sanitarnej poprzez zamulenie i zaślepienie; 8)likwidacji wyłączonych z eksploatacji studni kanalizacyjnych poprzez demontaż; 9)prób szczelności na kanalizacji sanitarnej; 10)inspekcji kanału telewizyjnej w kolorze, kamerą z funkcją rejestracji spadku. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3)wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 4)wykonanie robót drogowych – odtworzenie nawierzchni drogowej do stanu pierwotnego stosownie do występującej nawierzchni; 5)doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - uzyskanie pisemnej akceptacji odbioru terenu właścicieli gruntów i posesji, przez które przebiega trasa przewodów; 6)inne prace związane z procesem budowy. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace związane z montażem rurociągów z rur PVC i studzienek kanalizacyjnych. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 7 ppkt 1, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia. Dowodem jest: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 7 ppkt 1 zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis znajduje się w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000, 00 zł. Szczegóły opisane są w rozdz. IX SIWZ-IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach