Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków we wsi Handzlówka i Albigowa

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków we wsi Handzlówka i Albigowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: ETAP I - odcinki A, B, C: -Kanały z rur PP /polipropylen/ Pragma lub równoważne łączone na wcisk ? 200 mm - 11501 mb -Kanały z rur PP /polipropylen/ Pragma lub równoważne łączone na wcisk ? 160 mm - 7468 mb -Przyłącza do budynków z rur kanalizacyjnych PCV typ N ? 160 mm -960mb /192szt -Rurociąg tłoczny z rur PE, PEHD /Polietylen/ ? 63mm - 1459 mb - j.w. lecz ? 110 mm - 201 mb - j.w. lecz ? 125 mm - 101 mb -Pompownia lokalna o śr. 900 mm - 14 kpl. -Pompownia ścieków ? 1400mm wraz z zasilaniem energetycznym nr P1, P2- 2kpl. -System monitoringu radiowego pracy pompowni - 2 kpl. ETAP II - odcinki D, E: -Kanały z rur PP /polipropylen/ Pragma lub równoważne łączone na wcisk ? 200 mm - 7482 mb -Kanały z rur PP /polipropylen/ Pragma lub równoważne łączone na wcisk ? 160 mm - 3939mb -Przyłącza do budynków z rur kanalizacyjnych PCV typ N ? 160 mm- 475 mb /95 szt -Rurociąg tłoczny z rur PE, PEHD /Polietylen/ ? 63 mm - 771 mb - j.w. lecz ? 90 mm - 166 mb - j.w. lecz ? 110 mm - 316 mb -Pompownia lokalna o śr. 900 mm - 5 kpl. -Pompownia ścieków ? 1400 mm wraz z zasilaniem energetycznym nr P3, P4 - 2 kpl. -System monitoringu radiowego pracy pompowni - 2 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do dnia 30.12.2009r. do godz. 09.00. Wadium wnoszone może być w: 1.pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a kserokopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na potwierdzenie tego warunku należy dołączyć do oferty wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek jak również aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie tego warunku należy podać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat tj. roku 2005, 2006, 2007, 2008 i 2009 dokumentując wykonanie sieci kanalizacyjnej długości co najmniej 20 km, a także wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie tego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt VI SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie roboty objęte zamówieniem, 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 i art. 24 ust.1 pkt 9 7. Wykaz wykonanych tożsamych z zamówieniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat tj. roku 2005, 2006, 2007, 2008 i 2009 dokumentując wykonanie sieci kanalizacyjnej długości co najmniej 20 km, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności/ lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy dołączyć uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do IIB, 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie tę część /zakres/ zamówienia, którą/y/ powierzy podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ lub oświadczenie, że wykona zamówienie siłami własnymi. 11. W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zadania Wykonawca, składa oświadczenie, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/uglancut/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach