Nadleśnictwo Cisna ogłasza przetarg
- Adres: 38-607 Cisna, Cisna 87A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4686301, 668036997 , fax. 013 4686435
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cisna
Cisna 87A 87A
38-607 Cisna, woj. podkarpackie
tel. 013 4686301, 668036997, fax. 013 4686435
REGON: 37001467900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/cisna
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Cisna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi recepcyjne w ośrodku szkoleniowo - wypoczynkowym Wołosań w miejscowości Cisna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi recepcyjne w okresie 24 miesięcy ( licząc od daty podpisania umowy ), które należy wykonywać w ośrodku szkoleniowo - wypoczynkowym Wołosań Cisna 87 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 748720002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki i wymagania: a) muszą posiadać przewidziane prawem uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi b) muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się: - znajomością minimum jednego języka obcego ( angielski lub, niemiecki ) - posiadać minimum wykształcenie średnie hotelarskie lub turystyczne - wykonaniem usług ( recepcyjnych ) o których mowa w zał.nr.2 w okresie dwóch lat tj. w latach 2008,2009, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) w co najmniej jednym obiekcie hotelowym, bądź ośrodku wypoczynkowym - biegłą znajomością obsługi komputera ( WORD, EXCEL) - muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów wymienionych i opisanych w punkcie 14 niniejszej specyfikacji 3Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków poprzez badanie - sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń i informacji. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty właściwie wypełniony i podpisany formularz oferty i załączniki do SIWZ oraz wszystkie dokumenty i opracowania wymagane przez Zamawiającego, wymienione w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej, powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. 2.Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty stanowiący załącznik nr.1 do niniejszej specyfikacji b) podpisany druk opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr.2 do niniejszej specyfikacji 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie: - z art.22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy wg. Załącznika nr.3 do SIWZ - z art.24 ust.1 I 2 Ustawy wg. Załącznika nr.4 do SIWZ b ) aktualny dokument rejestracyjny Firmy Wykonawcy tj. aktualny odpis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c ) w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie wszystkich podmiotów konsorcjum które winno zawierać postanowienia o solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów d ) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub stwierdzających wstrzymanie w całości wykonania decyzji U.S., wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub stwierdzających wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS lub KRUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) wykazu pracowników przewidzianych do wykonania usługi wg. Zał. Nr.5 do SIWZ b) oświadczenie o zdolności do pracy osób wykazanych w zał. Nr. 5 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w tym zakresie. 6.Inne oświadczenia, dokumenty niezbędne do prawidłowej oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty: a) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia publicznego i przyjęciu ich bez zastrzeżeń wg.zał.nr.6 SIWZ 7.Ponadto w ofercie należy załączyć: a) zaparafowany wzór umowy ( każda strona winna być zaparafowana ) zał.nr.7 do SIWZ UWAGA: Dla zachowania ważności oferty treść projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę b) wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie przez każdy podmiot dokumenty wymagane dla Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.qov.pl/cisna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną