Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią przy ulicy Radomszczańskiej w miejscowości Wielgomłyny.

Gmina Wielgomłyny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-525 Wielgomłyny, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 871 087 , fax. 447 871 082
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgomłyny
    ul. Rynek 1
    97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie
    tel. 447 871 087, fax. 447 871 082
    REGON: 55200100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią przy ulicy Radomszczańskiej w miejscowości Wielgomłyny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przedstawia się następująco: - kanał z rur kanalizacyjnych PVC-U DN200x5,9 mm litych SN8 Lc = 351,40 m – realizowany wykopem otwartym: - S1 – SR1 L=40,50 m; - R1 – R13 L=310,90 m; - kanał z rur kanalizacyjnych PE100 RC D225x13,4 mm SDR17 Lc=508,90 m – realizowany przewiertem sterowanym: - PP1 – P18 L=497,80 m; - P14 – R1 L=11,10 m; - kanał z rur kanalizacyjnych (odcinki do posesji – przejścia pod drogą powiatową) PE100 RC 160x9,5 mm SDR17 Lc=62,80 m – realizowany przewiertem sterowanym: - P18 – P18.1 L=16,30 m; - P6 – P6.1 L=12,00 m; - P7 – P7.1 L=11,20 m; - P10 – P10.1 L=12,10 m; - P12 – P12.1 L=11,20 m; - kanały z rur kanalizacyjnych (odcinki do posesji) PVC-U DN160 mm litych SN8 Lc=17,60 m – realizowany wykopem otwartym: - P9 – P9.1 L=0,60 m; - P11 – P11.1 L=0,90 m; - R3 – R3.1 L=1,80 m; - R4 – R4.1 L=1,90 m; - R5 – R5.1 L=2,80 m; - R6 – R6.1 L=2,50 m; - R7 – R7.1 L=2,60 m; - R9 – R9.1 L=2,40 m; - R10 – R10.1 L=2,10 m; - przepompownia ścieków ze zbiornikiem Dw1500 mm, H-2800 mm kompletna z wyposażeniem, zasilaniem i sterowaniem energetycznym przepompowni – kpl. 1 - kanał tłoczny PE100 RC DN110 mm o łącznej długości Lc=709,80 m; - realizowany na odcinku PP1 – T9 L=215,60 m przewiertem sterowanym; - i na odcinku T9 – SR1 L=494,20 m wykopem otwartym; - studnia z kręgów betonowych łączonych na uszczelki, rozprężna DN1200 mm – kpl. 1; - studnie z kręgów betonowych łączonych na uszczelki – DN1000 mm – kpl 26; - studzienki kanalizacyjne D425 mm z rurą teleskopową i pokrywą – kpl. 5;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1do siwz. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1 siwz. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w rozdziale 13 siwz. 4. Wykaz robót, które Wykonawca powierzy podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do siwz. 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów takich jak: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach