Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko, ul. Cynkowa

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    Torowa 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko, ul. Cynkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko ul. Cynkowa wraz z odejściami bocznymi. Budowa obejmuje w szczególności układ sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odejściami bocznymi z projektowaną sieciową pompownią ścieków wraz z rurociągiem tłocznym oraz studnią rozprężną z włączeniem do istniejącego gminnego kanału sanitarnego ø 200 zlokalizowanego w drodze gminnej, na działce nr 525 w ul. Cynkowej we wsi Piątkowisko, na działkach nr ewid. 525; 345/18; 347/16; 350/6; 352/17; 353/16; 329/21; 563/21; 569/19; 570/21; 573/19; 574/17; 347/15; 662/1. W ramach niniejszego projektu uwzględniono odbicia do dróg bocznych, do pierwszej studzienki zlokalizowanej w tej drodze tak, aby w przyszłości, przy wykonywaniu kanalizacji w tych bocznych drogach nie było potrzeby naruszania nawierzchni ul. Cynkowej. Odgałęzienia do działek prywatnych zaprojektowano do wysokości granicy pasa drogowego. Długość łączna sieci i odgałęzień do posesji budowanych metodą wykopową i bezwykopową wynosi L = 581,9 m. Sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi gminnej. Droga gminna posiada nawierzchnię tłuczniową, zjazdy na posesje wykonane są jako żwirowe lub ziemne, pobocza są nieutwardzone z rowami przydrożnymi. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. 3.4.Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia; b) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz wizją lokalną przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej; c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy od następstw prowadzonych robót, h) poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, i) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. drzewostanu i innych składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki w tym drzewa stają się własnością Wykonawcy), j) organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, k) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, l) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, m) zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, n) pełną obsługę geodezyjną, o) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, p) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, q) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, r) uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem decyzji środowiskowych jeżeli będą konieczne, s) złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.5.Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z instrukcją oznakowania. 3.6.Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 3.7.Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizacje robot zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz projekcie budowlanym. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa po stronie Wykonawcy. 3.8.Kody CPV: - 45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę, - 45231300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków - 45232410 - 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, 3.9.Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 (dwóch) kompletów wersji papierowej i jednej elektronicznej. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. 3.10. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z dokumentacji projektowej, specyfikacji , oraz wnioski wypływające z wymaganej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 3.11. Okres rękojmi oraz gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres dodatkowej gwarancji, liczony od dnia upływu okresu rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za zaoferowany przez Wykonawcę okres dodatkowej gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.12. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 6 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach