Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Bystrzyca i na terenie prawobrzeżnej części Wlenia - etap II

Urząd Miasta i Gminy Wleń ogłasza przetarg

  • Adres: 59610 Wleń, pl. Bohaterów Nysy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 136 438 , fax. 757 137 050
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Wleń
    pl. Bohaterów Nysy 7
    59610 Wleń, woj. dolnośląskie
    tel. 757 136 438, fax. 757 137 050
    REGON: 53124600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Bystrzyca i na terenie prawobrzeżnej części Wlenia - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Bystrzyca i na terenie prawobrzeżnej części Wlenia – etap II” od studni 2.87 do S 7.14 wraz z przykanalikami na podstawie przedmiaru robót dla II etapu. W 2014 roku zostały wykonane roboty budowlane etapu I, dla prawobrze4żnej części Wlenia i częściowo m. Bystrzyca do studni 2.87. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje studnie 2.87, 2.88, 2.89, 2.90, 2.91, 2.92, 2.93, 2.94, 2.95, 2.96, 2.97, 2.98, 2.99, 2.100, 2.101, 2.102, 2.103, 2.104, 2.105, 2.106, 2.107, 2.108, 2.109, 2.110, 2.111, 2.112, 2.113, 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6, 8.7, 8.8, 8.9, 8.10, 8.11, 8a.1, 8a.2, 8b.1, 8b.2, 8c.1, 8c.2, 8c.3, 8c.4, 8c.5, 8c.6, 8c.7. Decyzja pozwolenia na budowę zakresu inwestycji zawartego w niniejszym projekcie została wydana przez Starostwo Powiatowe w Lwówku Śląskim, ze względu na rozpoczęte prace etapu I w 2014r. i zakończone w 2015r. utrzymującą się ważnością projektu lub decyzji. Z uwagi na planowaną realizację II etapu inwestycji niezbędne jest zaktualizowanie posiadanych przedmiarów, kosztorysów. 3.2. Rozbiórka i zasypanie nieużytkowanych zbiorników (szamba) znajdujących się na terenie działki nr 153/1 w obrębie Bystrzyca. 3.3. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami od studni S2.87 do S 7.14. Przedmiotowa sieć zostanie przyłączona do studni S.2.87 na kolektorze kanalizacji sanitarnej. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, c)Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3.5. SIWZ wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.bip.wlen.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.09.2017r. do godz. 13:00. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wleń Bank Spółdzielczy w Lwówku Śląskim O/Wleń nr konta 79 8384 1019 0000 0228 2000 0019, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 8.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zagregowanego przedmiaru robót – stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość składników cenotwórczych (Rbg, Ko, Z, M,S), które obowiązywać będą w całym okresie realizacji zadania. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. c) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach