Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w os. Ogrody w Biłgoraju.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.biuletyn-publiczny.net/page/1/strona-startowa.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w os. Ogrody w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. : „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w os. „Ogrody” w Biłgoraju.” realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. Zadanie należy wykonać zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 8 Projekt budowlano – wykonawczy pt. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w os. Ogrody w Biłgoraju”- opracowanie z listopada 2015 r. oraz 8 a Projekt budowlano – wykonawczy Zamienny pt. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w os. „Ogrody” w Biłgoraju na działkach nr 27, 28, 53 ark. 42 - opracowanie X.2017 r. 2. Krótki opis i zakres przedmiotu zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - łączna długość 3144 m, w tym: 1) Odcinki o średnicy Ø315 długości – 367 m (od nowoprojektowanej studni S30 do projektowanej tłoczni ścieków zaznaczonej na Rys. Nr 4 jako T1)wykonać metodą wykopu otwartego z rur PVC -U, litych typu ciężkiego o wydłużonym kielichu lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8, z zastosowaniem podsypki, obsypki i zasypki piaskowej, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym, 2) Odcinki o średnicy Ø250 długości – 864 m (od nowoprojektowanej studni S43 do projektowanej studni w ul. Piłsudskiego zaznaczonej na Rys. Nr 3 jako S94 oraz od studni S38 do studni SI w ul. Narutowicza Rys. Nr 2) wykonać metodą wykopu otwartego z rur PVC -U, litych typu ciężkiego o wydłużonym kielichu lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8, z zastosowaniem podsypki, obsypki i zasypki piaskowej, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym, 3) Odcinki o średnicy Ø200 długości – 827 m (od nowoprojektowanej studni S1 do projektowanej studni w ul. Kochanowskiego zaznaczonej na Rys. Nr 1 jako S30 oraz od nowoprojektowanej studni S91 do projektowanej studni w ul. Piłsudskiego zaznaczonej na Rys. Nr 3 jako S94 oraz -od studni S65 do studni S65.1;od studni S61 do studni S61.6; od studni S58 do studni S58.3; od studni S55 do studni S55.1; od studni S52 do studni S52.2; od studni S50 do studni S50.2; od studni S48 do studni S48.2 - w ul. Narutowicza zaznaczone na Rys. Nr2 oraz - od studni S72 do studni S72.1; od studni S74 do studni S74.1; od studni S76 do studni S76.1; od studni S78 do studni S78.1; od studni S82 do studni S82.1; od studni S90 do studni S90.1; od studni S92 do studni S92.1; od studni S93 do studni S93.1 - w ul. Piłsudskiego Rys. Nr 3 oraz (od studni S40 do studni S40.1; od studni S42 do studni S42.2; od studni S61 do studni S61.6) wykonać metodą wykopu otwartego z rur PVC -U , litych typu ciężkiego o wydłużonym kielichu lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8, z zastosowaniem podsypki, obsypki i zasypki piaskowej, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym, 4) Przykanalik Ø200 długości – 7,0 m (od nowoprojektowanej studni S84.1 do projektowanej studni w ul. Piłsudskiego zaznaczonej na Rys. Nr 3 jako 84) wykonać metodą wykopu otwartego z rur PVC -U, litych typu ciężkiego o wydłużonym kielichu lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8, z zastosowaniem podsypki, obsypki i zasypki piaskowej, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym, 5) Przykanaliki Ø160 długości – 1079 m ( przykanaliki od studni S1 do S37 oraz S42 do S44, S47, S48, S48.2, S49 do S54, S56 do S64, S66 do S68, S70, S71, S73 do S83, S84.1, od S85 do S89, S93, S94) wykonać metodą wykopu otwartego z rur PVC -U , litych typu ciężkiego o wydłużonym kielichu lub z rur strukturalnych PP o sztywności obwodowej nie mniejszej niż SN8, z zastosowaniem podsypki, obsypki i zasypki piaskowej, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym. 6) Odcinek kanalizacji sanitarnej o średnicy Ø 315 długości – 90,3 m (od nowoprojektowanej studni S38 do projektowanej studni S40 zaznaczonych na Rys. nr 1 – UWAGA przedmiotowy odcinek należy wykonać według projektu zamiennego opracowanego w październiku 2017 r.) wykonać metodą bezwykopową za pomocą przewiertu sterowanego z rur PE100RC warstwowych SDR17, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego, posiadających zgodność z obowiązującymi przepisami o wyrobach budowlanych do stosowania w pasie drogowym jako rura przewiertowa nie wymagająca rury osłonowej, oraz do układania bez podsypki i obsypki piaskowej. 7) Odcinek kanalizacji sanitarnej tłocznej DN110 długości – 59 m od tłoczni zaznaczonej na Rys. Nr 4 jako T1 do nowoprojektowanej studni rozprężnej SR w ul. Cegielnianej wykonać metodą wykopu otwartego z rur PE100 SDR17, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. 8) Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej jaką należy wykonać w ramach przedmiotu zamówienia – 3293,3 m 9) Włączenie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Cegielnianej zrealizować zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pkt 6.6 poprzez montaż studzienki kanalizacji sanitarnej SR betonowej Ø 1200. 10) Studnie węzłowe oraz studnie rewizyjne na kolektorze sanitarnym Ø315 w ilości 26 szt. zaznaczone odpowiednio S1, S11, S21, S30-S46, S52, S58, S64, S74, S79, S88, S94 wykonać z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z przejściami szczelnymi (z betonu klasy C35/45, o nasiąkliwości nie więcej jak 5%, beton powinien być zwarty jednorodny we wszystkich elementach, ze zwężką redukcyjną 1000/625 mm, uszczelnieniem między kręgami za pomocą uszczelek), z fabrycznie zamontowanymi żeliwnymi stopniami włazowymi, przykryte włazem żeliwnym typ ciężki z wypełnieniem PMB. Studnie powinny być wyposażone w fabryczną kinetę. 11) Pozostałe studnie rewizyjne na odcinkach sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ilości 39 szt. oraz studnie nowoprojektowane na zakończeniu przykanalików w ilości 115 szt. /tam gdzie jest zgoda właścicieli działek uzbrajanych/ wykonać jako systemowe min. Ø400 studnie tworzywowe, z włazem typ ciężki 40T, montowanym na rurze teleskopowej. 12) Teren tłoczni należy ogrodzić ogrodzeniem z modułów panelowych wysokości 1,52m, wybrukować oraz utwardzić tłuczniem dojazd do obiektu tłoczni zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 13) Tłocznia ścieków z pełnym wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i sterowniczym – zbiornika PEHD min. Ø2600 lub PMB -zamontowana zgodnie z wymogami producenta tłoczni; 13)1. Zbiornik retencyjny ze stali nierdzewnej KO 316L lub tworzywowy. 13)2. Samoczyszczący (bezobsługowy) separator części stałych. 13)3. Wszystkie elementy wyposażenia hydraulicznego, oraz elementy łączeniowe (śruby, nakrętki, podkładki) powinny być wykonane z materiałów o dużej odporności na działanie ścieków (stal KO 316L, materiały tworzywowe). 13)4. Właz wejściowy, rury wentylacyjne Ø110, Ø160, rura odpowietrzająca Ø100 oraz drabina ze stali KO 304L. 13)5. Połączenia urządzeń wewnątrz tłoczni zgrzewane lub kołnierzowe. 13)6. Pompy z wirnikiem wielołopatkowym - vortex z zabezpieczeniem IP 68 (szczelność w zanurzeniu) o parametrach: - wydatek Qmin = 25,56 m3/h; - wysokość podnoszenia Hmin = 6,5m, 13)7. Układ pompowy powinien działać cały czas, również podczas serwisowania jednej z pomp, do odcięcia zastosować zasuwy nożowe 3 szt. zamontowane wewnątrz obudowy tłoczni. 13)8. Przepływomierz zainstalowany na kolektorze tłocznym. 13)9. Odwodnienie pompowe komory suchej. 13)10. Żuraw (ocynk) wraz ze stopą żurawia – udźwig do 150 kg. 13)11. STEROWANIE – Urządzenie zabezpieczająco-sterujące umieszczone w poliestrowej szafie sterowniczej o stopniu ochronności nie mniej niż IP65 z podwójnymi drzwiami. Zabezpieczona jest zamkiem oraz alarmem antywłamaniowym. Zasilanie energetyczne szafy wg oddzielnego opracowania – wykonane przez dostawcę energii. Wymagane minimalne wyposażenie szafy sterowniczej określono w Warunkach technicznych wydanych przez PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju. 14) Wykonawca po dostarczeniu i zamontowaniu oraz podłączeniu tłoczni dokona: rozruchu tłoczni wraz z dokonaniem niezbędnych podłączeń modułu GPRS, GSM przystosowanego do współpracy z istniejącym systemem monitoringu i wizualizacji zainstalowanym na komputerze miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju (dopuszcza się system wizualizacji na stronie WWW producenta), w okresie gwarancyjnym wykonawca zapewni możliwość nieodpłatnego dostępu do danych tłoczni poprzez serwer systemu wizualizacji, zaprogramowania sterownika pod parametry wskazane przez użytkownika, jednego bezpłatnego przeglądu tłoczni w okresie gwarancyjnym, szkolenia obsługi - 4 osoby (sporządzenie notatki służbowej z przeprowadzonego szkolenia z podpisami szkolonych), zagospodarowanie terenu tłoczni zgodnie z Projektem budowlanym. 15) W ramach zamówienia należy wykonać utwardzenie terenu wokół tłoczni ścieków wraz z budową zjazdu indywidualnego (zgodnie z projektem). 16) Wykonawca zapewni podłączenie tłoczni do sieci elektrycznej przez osoby uprawnione oraz przedstawi Zamawiającemu do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia protokoły odbioru instalacji elektrycznej oraz protokoły pomiarów rezystancji izolacji instalacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sporządzone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Prace elektryczne wykonywane mogą być wyłącznie przez elektryka posiadającego ważne uprawnienia branży elektrycznej. 17) Wykonawca zgłosi zamawiającemu gotowość instalacji do przyłączenia (druk PGE Dystrybucja SA o Zamość) umożliwiający wykonanie przyłącza energetycznego). 18) Zakres prac budowlanych i elektroenergetycznych na terenie tłoczni, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 19) Wykonawca ponadto wykona w ramach przedmiotu zamówienia: - Kamerowanie wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej i sporządzi pełną dokumentację wizyjną z inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej (w wersji papierowej i elektronicznej). - Próbę szczelności sieci kanalizacyjnej na eksfiltrację ścieków do gruntu i infiltrację wód gruntowych do kanału ściekowego. - Wykonawca przywróci teren budowy do stanu pierwotnego oraz uzyska od właścicieli terenu, oświadczenia (protokoły odbioru) przywrócenia terenu objętego w/w zadaniem do stanu pierwotnego. W przypadku braku możliwości uzyskania oświadczenia od właściciela terenu/posesji Wykonawca przedłoży oświadczenie własne potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. - Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej w plikach *dxf lub równoważny oraz *pdf lub równoważny, wraz z protokołem przyjęcia wyników inwentaryzacji do zasobów geodezyjnych. - Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót budowlanych przedstawić specyfikacje techniczne materiałów (w tym kompletnej tłoczni) do akceptacji Zarządowi PGK Sp. z o.o., Kierownictwu Zakładu Wodociągów i Kanalizacji oraz inspektorowi nadzoru inwestorskiego. - Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia jak również wykonywać prace zgodnie z warunkami i opiniami użytkowników istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego oraz właścicieli i zarządcy terenu - Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpienia do prac budowlanych w terenie. 3. Szczegółowy opis oraz wymagania i zakres przedmiotu zamówienia – zawierają załączone do niniejszej SIWZ projekty budowlane stanowiące załącznik nr 8 i 8a wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4. Wymagania i ustalenia dodatkowe do przedmiotu zamówienia: 4.1. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia - min. 36 miesięcy, Maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji – 84 miesiące. Okres gwarancji będzie liczony na całość przedmiotu zamówienia od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 4.2. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z zasadami określonymi przez Kodeks Cywilny. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. 4.3. Zamawiający wprowadził jako jedno z kryteriów oceny ofert oferowany okres gwarancji. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny skutkować będzie przyznaniem ofercie odpowiednio punktacji w kryterium gwarancja. 4.4. Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami niniejszej SIWZ, projektów budowlanych, SSTWiORB jako nadrzędne należy traktować zapisy SIWZ w dalszej kolejności projektów budowlanych oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiar załączony do niniejszego postępowania stanowi wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie najpóźniej na dzień podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu w 2 egzemplarzach, uzgodniony wcześniej z Zarządem, szczegółowy harmonogram rzeczowy realizacji robót (który to harmonogram stanowił będzie załącznik do zawieranej Umowy) uwzględniający przewidywane terminy realizacji robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie budowy odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami i na własny koszt. 5) Wykonawca zapewni kierownika budowy w specjalności instalacyjnej – instalacje sanitarne. 6) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację powykonawczą w tym dokumentację geodezyjną – szkice z tyczenia i kontroli położenia poszczególnych elementów i obiektów, analizę geodezyjną powykonawczą i szkice polowe powykonawcze oraz inwentaryzację powykonawczą. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 7) Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (zeskanowane dokumenty), m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy w związku z art. 57 ust. 1 pkt. 2), ppkt. a) i b) ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, aktualne aprobaty techniczne dopuszczające zastosowane materiały do wykorzystania podczas budowy i certyfikaty na zastosowane materiały. 8) Wykonawca przez cały okres robót budowlanych zapewni wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy. 9) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego. 10) Wykonawca uwzględni w składanej ofercie ewentualną konieczność odwadniania terenu na czas realizacji budowy. 11) Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpienia do prac budowlanych w terenie, 12) Wykonawca przed wbudowaniem poszczególnych materiałów na budowie przedstawi Zamawiającemu dokumenty (karty katalogowe) do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 13) Termin płatności określa się na 30 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i po wcześniejszym protokolarnym odbiorze całości robót. Płatność zostanie uregulowana w formie przelewu bankowego na nr konta Wykonawcy. 14) Za moment zakończenia realizacji zamówienia uważać się będzie: dzień zakończenia wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzonego wpisem w dzienniku budowy przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. 15) Odbiór będzie przeprowadzony zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z Umową. 16) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający wypłaci wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto z wyjątkiem sytuacji, gdy złożono ofertę, której wybór prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, w takim przypadku zamawiający uiści Wykonawcy wynagrodzenie netto. Po wykonaniu całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia, potwierdzonym przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dzienniku budowy, Zamawiający dokona odbioru końcowego robót. Na okoliczność odbioru końcowego zostanie sporządzony przez Strony Umowy i przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego protokół odbioru końcowego robót. Od daty protokołu końcowego robót liczony będzie okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 17) Zamawiający wyklucza możliwość dokonywania przedpłat i zaliczek. 18) Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dopuszcza wprowadzanie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 19)Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania - jeśli są mu znani - firm podwykonawców. W przypadku braku wskazania podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 20)W przypadku powierzenia części zadań do wykonania Podwykonawcy, Wykonawca związany jest obowiązkami wskazanymi w Umowie stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ i ponosi przed Zamawiającym pełną odpowiedzialność za realizację umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania podwykonawców działających na jego rzecz jak za własne działania lub zaniechania. 21) Wykonawca wystąpi do zarządcy dróg z wnioskami o zajęcie pasa drogowego na czas budowy wraz z poniesieniem wymaganych opłat. Opłata za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń będzie ponoszona przez Inwestora. 22) Zamawiające informuje, że ewentualna wycinka drzew na trasie planowanej inwestycji, na którą wymagane jest zezwolenie, leży po stronie Inwestora. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres robót i wymagań określa zatwierdzona dokumentacja projektowa branży sanitarnej i elektrycznej oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych branży sanitarnej i elektrycznej, stanowiące załączniki oraz integralną część niniejszej SIWZ – załączniki nr 8, 8a i nr 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.) 4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego i nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie przekazu pocztowego. 5.Zamawiający żąda, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Szczegółowe wymogi dotyczące wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W stosownych sytuacjach, Wykonawca składa także wraz z ofertą 1) oryginał dokumentu wadialnego jeśli wadium składane jest w inny sposób niż za pomocą przelewu na rachunek bankowy zamawiającego 2) dowody dysponowania przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia niezbędnymi zasobami innych podmiotów w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu 3) pełnomocnictwo dla osoby /osób podpisujących ofertę. II Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach