Przetargi.pl
Przebudowa parteru budynku administracyjnego ZDP w Janowie Lubelskim dla potrzeb PCPR i PZON.

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (15)8720266 , fax. (15)8720191
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. (15)8720266, fax. (15)8720191
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parteru budynku administracyjnego ZDP w Janowie Lubelskim dla potrzeb PCPR i PZON.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parteru budynku administracyjnego ZDP w Janowie Lubelskim dla potrzeb PCPR i PZON. Zamówienie obejmuje również wymianę instalacji elektrycznej w całym obiekcie budynku administracyjnego ZDP zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29. Całość zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych, w szczególności: Branża architektoniczno – konstrukcyjna: przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: wykonanie rampy zewnetrznej, łazienki NPS, wykonanie w dwóch istniejących pomieszczeniach ścian działowych, w celu utworzenia dodatkowych pomieszczeń biurowych, usunięcie ściany dzielącej komunikację na dwie części, wykonanie podziału największego pomieszczenia za pomocą ruchomej ściany meblowej, doprowadzenie niezbędnych instalacji do nowopowstałego pomiesczenia socjalnego tj. zlewu, umywalki oraz szafy porządkowej, a także umywalki w gabiniecie lekarza, zamurwanie części istniejących drzwi oraz poszerzeniu istniejących otworów drzwiowych w celu montażu nowych drzwi zgodnych z przepisami, wykonanie wiatrołapu na zakończeniu pochylni w konstrukcji stalowej, wymiana instalacji elektrycznej w całym obiekcie budynku administracynego ZDP, przygotowanie instalacji pod komputery, drukarki oraz telefony w pomieszczeniach nr 0/4-0/6, 0/10-012B, 0/14A-16, 0/17, podniesienie poziomu posadzki o 36 cm do poziomu 0,00 w pomieszczeniu 0/17-0/17A, wymiana wszystkich posadzek na parterze z wyjątkiem pomieszczenia nr 0/3 oraz klatki schodowej; we wszystkich pomieszczeniach biurowych projektuje się panele gr. 10 mm, tylko w toaletach, gabinetach lekarzy oraz w części komunikacyjnej projektuje się płytki, pomalowanie wszystkich ścian z wyjątkiem ścian na klatce schodowej oraz w pomieszczeniu nr 0/3; ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2,00 m w toaletach oraz w okolicy umywalki w gabinecie lekarza, a także pomiędzy szafkami w pomiesczeniu socjalnym. Branża sanitarna: przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, przebudowa instalacji grzewczej, wentylacja, przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej Branża elektryczna: demontaż istniejącej insttalacji oświetlenia ogólnego, wymiana istniejącej rozdzielnicyna nową 4x18vpodtynkową, montaż tablic rozdzielczych TR1 oraz TR2, montaż szafy wszącej RACK, wykonanie instalcji elektrycznej gniazdowej, oświetlenia ogólnego, wykonanie istalacji oświetlenia awaryjnego, wykonanie istalacji komputerowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną (ST). 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 96 1240 5497 1111 0010 5532 6099. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium - Przebudowa parteru budynku administracyjnego ZDP w Janowie Lubelskim dla potrzeb PCPR i PZON, Nr sprawy: IiN.252.10.2018”; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29; 23-300 Janów Lubelski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty tylko za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia tylko przez notariusza że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy tylko kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.1) Instrukcji dla Wykonawców rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiazanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach