Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysokie”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysokie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysokie, gmina Międzyrzec Podlaski. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o projekt budowlany dotyczący ,,Budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i przyłączami oraz zalicznikowymi przyłączami kablowymi nn’’ oraz o decyzję o pozwoleniu na budowę nr MP/154/16 z dnia 30.06.2016r. wydaną przez Starostę Bialskiego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia pt. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysokie” realizowany jest w ramach projektu pn., „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i przyłączami oraz zalicznikowymi przyłączami kablowymi nn’’. Charakterystyka projektowanej kanalizacji: Inwestycja obejmuje teren o powierzchni około 65,5 ha. W obrębie tego terenu – obejmującego miejscowość Wysokie, gmina Międzyrzec Podlaski – znajduje się około 120 gospodarstw domowych przewidzianych do podłączenia do realizowanej w ramach projektu sieci kanalizacyjnej celem odprowadzania ścieków bytowo–gospodarczych w systemie grawitacyjno–ciśnieniowym. Ścieki odprowadzane będą rurociągiem tłocznym z miejscowości Wysokie do miejskiej sieci grawitacyjnej usytuowanej przy ul. Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim, skąd dalej będą przesyłane do oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim, gdzie wspólnie ze ściekami miejskimi zostaną poddawane procesom oczyszczania i odprowadzone do wód płynących. Zakres robót budowlanych w ramach projektu przewiduje wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej, w skład którego wchodzą: 1. Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC 200 mm o długości ok. L = 4 675,3 m 2. Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC 160 mm o długości ok. L = 883,1 m, 3. Rurociągi kanalizacji tłocznej PE 110 mm o długości ok. L = 1670,7 m, 4. Rurociągi kanalizacji tłocznej PE 90 mm o długości ok. L = 769,0 m, 5. Rurociągi kanalizacji tłocznej PE 75 mm o długości ok. L = 207,5 m, 6. Studnie rewizyjne żelbetowe DN 1000 mm – sztuk 22, 7. Studnie rewizyjne żelbetowe DN 1200 mm – sztuk 20, 8. Studzienki rewizyjne PVC 315 mm – sztuk 195, 9. Studzienki rewizyjne PVC 425 mm – sztuk 147, 10. Studnie czyszczakowe DN 1000 – sztuk 12, 11. Studnie rozprężne DN 1000 – sztuk 7, 12. Studnia pomiarowa DN 1200 mm z przepływomierzem elektromagnetycznym DN 110 – sztuk 1, 13. Przepompownie ścieków - sztuk 7, 14. Przyłącza kanalizacji grawitacyjnej PVC 160 mm, szt. 120. Łączna długość zaplanowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi: ok. L= 8205,6 m oraz łączna długość zaplanowanych przyłączy wynosi: L = 1 696,4 m. Trasa planowanej sieci kanalizacji sanitarnej przebiega po działkach prywatnych, w pasie drogowym drogi miejskiej i powiatowej oraz w pasie drogowym dróg gminnych Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: − budowę przepompowni ścieków, − budowę odejść sieci do działek prywatnych, − budowę przyłączy kanalizacyjnych, − budowę zasilania energetycznego przepompowni ścieków, − obsługa geodezyjna przy realizacji inwestycji, − odtworzenia do stanu pierwotnego terenu działek, po których przebiega inwestycja, − odtworzenia do stanu pierwotnego nawierzchni dróg i działek, po których przebiega inwestycja, − odwodnienia wykopów, − odtworzenia ogrodzeń, zieleni oraz innych elementów w obrębie prowadzonych prac. − wyposażenie dyspozytorni zgodnie z wytycznymi projektu budowlanego (t.j. komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym); − wykonanie i uruchomienie zdalnego systemu monitoringu i wizualizacji pracy przepompowni ścieków i przepływomierza w systemie SCADA, o specyfikacji pozwalającej na rozbudowę systemu o inne, istniejące obiekty zlokalizowane na terenie gminy (np. lokalne przepompownie ścieków w miejscowościach Bereza, Rzeczyca, itp.), − złożenie, w imieniu Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego, zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, w celu uzyskania możliwości przystąpienia do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim, nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.18.2020.SN/KB/AD” ); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 2. Oferta musi zawierać zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach