Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Kalinówka, gm. Głusk w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk" - zadanie I i III

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Kalinówka, gm. Głusk w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk" - zadanie I i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne i Kalinówka, gm. Głusk w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk" - zadanie I i III. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych (dot. obydwu części zamówienia): 1) Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie z pozwoleniem na budowę / zgłoszeniem budowy, dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w tym: normami technicznymi i przepisami Prawa budowlanego, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury. 2) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót oraz planu bioz. w terminie 14 dni od przekazania placu budowy. 3) Harmonogram należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać zatwierdzenie harmonogramu przez Zamawiającego. 4) Protokolarne przekazanie placu budowy następuje z dniem zawarcia umowy. 5) Rozpoczęcie robót w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy. 6) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy. 7) Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia budowy. 8) Utrzymywanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 9) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną terenu budowy przed rozpoczęciem robót i po ich ukończeniu dla każdego realizowanego odcinka sieci. 10) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy. 11) Ponoszenie odpowiedzialności za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych; Naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami). 12) Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca na ustawienie zaplecza socjalno – magazynowego oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego utrzymaniem. 13) Zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie przedmiotowych robót. 14) Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości; ewentualne ograniczenia ruchu kołowego Wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem. 15) Dbałość o środowisko naturalne, w tym , aby odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze, nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm i nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego. 16) Prowadzenie na bieżąco dzienników budowy. 17) Dokonanie wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych. 18) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy, chodników, znaków w przypadku ich zniszczenia podczas robót, z uprzednim zagęszczeniem wszystkich przejść poprzecznych i podłużnych wykonanych w pasach drogowych; po wykonaniu zagęszczenia po przekopach obowiązkowo należy wykonać pomiar wskaźnika zagęszczenia gruntu i przedłożyć na piśmie Zamawiającemu (stanowisko ds. drogownictwa) przed podpisaniem protokołu odbioru. 19) Odbudowa dróg w sposób opisany poniżej w pkt 30). 20) Regulacja i odtworzenie zjazdów po wykonaniu nawierzchni na drogach. 21) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu wszystkich nieruchomości, na których będą prowadzone roboty budowlane przedmiotowego zadania wraz z przedstawieniem Zamawiającemu potwierdzających powyższe oświadczeń właścicieli nieruchomości. 22) Naprawa ogrodzeń oraz usuwanie innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości potwierdzającymi naprawę wyrządzonych szkód. 23) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 24) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia; Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; Inwentaryzacje należy przedłożyć w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej. 25) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej: protokoły odbioru robót zanikowych, protokoły badań i sprawdzeń: m.in. szczelności przewodów i studni, monitoring telewizyjny przewodów oraz atesty i certyfikaty dotyczące użytych materiałów. 26) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 27) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Inspektora nadzoru inwestorskiego o gotowości do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie 3 dni roboczych po ich zakończeniu oraz umożliwić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego sprawdzenie każdej roboty zanikającej lub ulegającej zakryciu. Jeśli wykonawca nie poinformował o tym Zamawiającego/ Inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać odwierty niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 28) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych Wad. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia Podwykonawców. 29) Od daty odbioru końcowego, Wykonawcę obciążają koszty usunięcia wad i naprawienia każdej szkody rzeczywistej powstałej w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy, i za którą ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych a spowodowanej: a) wadą, która wynikła z wykonanych w ramach Umowy robót i tkwiła w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy na dzień zakończenia robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy; b) wypadkiem zaistniałym przed dniem odbioru końcowego, który nie był objęty ryzykiem Zamawiającego lub czynnościami Wykonawcy na terenie budowy po dniu odbioru końcowego. 30) Odtworzenie nawierzchni dróg obejmuje: 1) dla dróg stanowiących własność prywatną: wykonanie stabilizacji cementowo piaskowej Rm = 5MPa o grubości 15cm i warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-32mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm na szerokości 3,5m. 2) dla dróg gminnych: wykonanie stabilizacji cementowo piaskowej Rm = 5MPa o grubości 15cm i warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-32mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm na szerokości 4,0m. 3) dla dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości wykopu pod kanał (ok. 1m), w wykopie: wykonanie stabilizacji piasku cementem o Rm=5Mpa o grubości 15cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-32mm gr. 10cm, wyrównanie podbudowy z kruszywa na całej szerokości drogi, wykonanie warstwy ścieralnej 4cm na całej szerokości drogi, b) dla pozostałych odcinków o nawierzchni bitumicznej (nie wymienionych pod litera a): wykonanie warstw konstrukcyjnych obejmujących stabilizację piasku cementem o Rm=5Mpa o grubości 15cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-32mm gr. 10cm, warstwy wiążąca z betonu asfaltowego w miejscu wykopu AC11W KR 1-2 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm, ułożenie siatki przeciwspękaniowej (na szerokości wykopu + 0,5m), oraz warstwy wyrównawczej w ilości 50 kg/m2 i 4cm warstwy ścieralnej z AC11S KR1-2 50/70 dla całej szerokości istniejącej nawierzchni, wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego 0-32 mm o grubości warstwy 6 cm, 31) przed przystąpieniem do wykonania odtworzeń nawierzchni drogowych wykonawca przeprowadzi badania wskaźnika zagęszczenia gruntu (w odległości nie większej niż 50 m w miejscach ustalonych z Zamawiającym) i przedłoży zmawiającemu wyniki tych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: a) Dla Części I zamówienia w wysokości: 100.000,00 (sto tysięcy złotych 00/100), b) Dla Części II zamówienia w wysokości: 30.000,00 (trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. W przypadku składania oferty na obydwie części, należy uiścić wadium dla każdej części odrębnie. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). Jeżeli z treści dokumentu gwarancji wynika, że kserokopia jest wystarczająca dla zabezpieczenia oferty, wówczas nie ma przeszkód do tego, aby Wykonawca przedstawił kopie gwarancji wadialnej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: - 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.2017. Część I lub Część II. 7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach