Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio i Bronisławów - Etap II,

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8203026, 043 8203024 , fax. 043 8203671
  • Data zamieszczenia: 2015-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    ul. Wspólna 44 44
    98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    tel. 043 8203026, 043 8203024, fax. 043 8203671
    REGON: 73093443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio i Bronisławów - Etap II,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis stanu docelowego oraz cele: Przedsięwzięcie ma na celu uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej gwarantujące odprowadzanie ścieków za pośrednictwem infrastruktury gminnej w układzie grawitacyjno tłocznym wraz z przepompowniami i monitoringiem. 2) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: część I przedmiotu zamówienia - Podetap 1 Podetap 1 inwestycji obejmuje następujące elementy: Kanalizacja sanitarna 1. Przepompownia oczyszczalni ścieków wraz z odcinkiem kanału K1 od przepompowni do S1.2, kanał K1.1 oraz rurociąg tłoczny Rt oczyszczalnia. 2. Zlewnia przepompowni P1, czyli kanał K2 (od studzienki S2 do S2.1) oraz kanał K2.2 ( od studzienki S2.1 do S2.25 ) i kanał K2.2.1 (od studzienki S2.7 do S2.13, bez studzienki S2.13, która wykonana zostanie w podetapie 2) i kanał K2.2.1.1 (od studzienki S2.10 do S2.12). 3. Wykonanie monitoringu przepompowni ze stacją operatorską na terenie oczyszczalni ścieków. Zastosowane urządzenia muszą być kompatybilne z urządzeniami zastosowanymi w przepompowni wykonanej w etapie I. 4. Odcinek kanalizacji sanitarnej o długości ok. 679,0 m 5. Rurociąg tłoczny Rt1 - L=242,3 m, ?125 6. Rurociąg tłoczny Rt oczyszczalnia - L=3,0 m, ?140 część II przedmiotu zamówienia - Podetap 2 Podetap 2 inwestycji obejmuje następujące elementy: Kanalizacja sanitarna 1. Zlewnia przepompowni P1, czyli kanał K2 z dopływami ( od studzienki S2.76 do S2.80 i od S2.20 do Sr P3 i P4, bez studzienki S2.76, która zrealizowana zostanie w Etapie I inwestycji) 2. Zlewnia przepompowni P3, czyli kanał K4 z dopływami oraz rurociągiem tłocznym Rt3 3. Odcinek kanalizacji sanitarnej o długości ok. 668,0 m 4. Rurociąg tłoczny Rurociąg tłoczny Rt3 -L=435,6 m, ?90 5. Zastosowane urządzenia muszą być kompatybilne z urządzeniami zastosowanymi w przepompowni wykonanej w etapie I. część III przedmiotu zamówienia - Podetap 3 Podetap 3 inwestycji obejmuje następujące elementy: Kanalizacja sanitarna 1. Zlewnia przepompowni P1, czyli kanał K2 (od studzienki S2.26 do S2.65) oraz odcinek od S2.50 do S1.27, która wykonana zostanie w podetapie 4 inwestycji. 2. Odcinek kanalizacji sanitarnej o długości ok. 997,2 m Kanalizacja deszczowa 1. Zlewnia kanału Kd3wraz z dopływami (od Sd3.4 do wpięcia do istniejącej kanalizacji deszczowej, bez studzienki Sd3.4, która zostanie wykonana w podetapie 4 inwestycji) 2. Odcinek kanalizacji deszczowej o długości ok. 106,8 m część IV przedmiotu zamówienia - Podetap 4 Podetap 4 inwestycji obejmuje następujące elementy: Kanalizacja sanitarna 1. Cześć zlewni kanału , K1. W zakres tej części wchodzą następujące odcinki sieci kanalizacyjnej: K1 od studzienki S1.27 do trójnika za studzienką S1.60, K1.2 z dopływami, K1.3 z dopływami oraz kanały K1.4, K1.5 2. Odcinek kanalizacji sanitarnej o długości ok. 776,0 m Kanalizacja deszczowa 1. Zlewnia kanału Kd3 wraz dopływami od Sd3.3 do Sd3.7 2. Odcinek kanalizacji deszczowej o długości ok. 81,3 m Zapisy wspólne dla wszystkich części przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonane i zgłaszane odcinki kanałów będą podlegały przeprowadzeniu prób szczelności i spadków wykonywanych techniką video oraz archiwizacji na nośniku cyfrowym ( zgodnie z PN-EN 1610-2002). Z wykonywanych prób wykonawca sporządzi kompletną dokumentację w postaci protokołu na piśmie wraz z załącznikiem pełnego zobrazowania na nośniku cyfrowym (DVD lub pamięci przenośnej). Na terenie planowanej inwestycji istnieje stary kolektor odwadniający. W chwili budowania nowej sieci należy zapewnić odpływ nieczystości. Zamawiający przedkłada opinię geotechniczną i dokumentację badań podłoża gruntowego (styczeń 2014) oraz opinię geotechniczną dla uszczegółowienia warunków gruntowo - wodnych (październik 2014), tym samym wyklucza się możliwość udzielenia zamówień dodatkowych związanych z warunkami gruntowo - wodnymi. 3) Ogólne warunki techniczne do wykonania robót: Średnice kolektorów sanitarnych oraz deszczowych zostały wykazane w projekcie budowlanym z rozróżnieniem wielkości oraz sposobu wykonania. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę dla w/w inwestycji. Dodatkowe informacje dot. zakresu przedmiotu zamówienia: a) opracowanie kosztorysów powykonawczych, b) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c) wykonanie inwentaryzacji, d) uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, Decyzji , zgód, opinii oraz uzgodnień branżowych -w formie pisemnej niezbędnych do zakończenia inwestycji, e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie rozruchu przepompowni sieciowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót (m.in. poprzez pobranie próbek materiałów itp.) 2.2. Zapisy dodatkowe dla realizacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (zapisy wspólne dotyczące wszystkich części przedmiotu zamówienia): a) Zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzająca ścieki jest zlokalizowana w pasie dróg gminnych i powiatowych oraz częściowo po terenach działek prywatnych. b) Zamawiający posiada zgody właścicieli posesji na prowadzenie robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Jeżeli w trakcie wykonywania robót powstaną szkody, ich koszt ponosi Wykonawca robót. Wykonawca ma obowiązek w trakcie wykonywania robót umożliwić właścicielom i mieszkańcom posesji dojazd do nich, a także zapewnić możliwość przejazdu pozostałym użytkownikom dróg, na których będą prowadzone roboty. c) Przed rozpoczęciem robót budowlanych na danym terenie Wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. d) Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu, który uzgodni z odpowiednim zarządcą drogi oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi wykonawca robót, w tym koszty projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz koszty odwodnienia terenu i odtworzenia nawierzchni. e) Koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. f) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne na zamontowane maszyny i urządzenia, wystawione przez ich wytwórców oraz podpisaną przez siebie kartę gwarancyjną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wszelkie wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót. g) Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna i dokumentacja badań podłoża gruntowego, opinia geotechniczna dla uszczegółowienia warunków gruntowo - wodnych stanowiące rozdział III niniejszej siwz. h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, w tym ochrony środowiska oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. i) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie, zamontowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. j) Wykonawca gwarantuje, że użyte do wykonania obiektów materiały, urządzenia itp. będą nowoczesne, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz pozbawione będą wad projektowych wykonawczych i materiałowych, a ich elementy stanowić będą nowoczesne i sprawdzone rozwiązania technologiczne i projektowe. k) Dostarczane urządzenia muszą posiadać Dokumentację Techniczno - Rozruchową. l) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. m) Wykonawca gwarantuje wykonanie kompletnego przedmiotu umowy zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, itp., warunkami technicznymi wykonania i odbiorów oraz z aktualnie obowiązującymi normami państwowymi, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz dobrą praktyką inżynierską. n) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, służb sanitarno-epidemiologicznych, służb ochrony środowiska, potrzeb dostawcy energii elektrycznej itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia. o) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie mienia i inne szkody wyrządzone Zamawiającemu, jego podwykonawcom i osobom trzecim o ile wynikają one z działania lub zaniechania Wykonawcy. p) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, oraz właścicieli i mieszkańców posesji zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochrony ppoż. placu budowy, - ochrony mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonania i utrzymania na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń. - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych. q) Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków i terenu prac będących przedmiotem zamówienia niezbędnych do wyceny prac - stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2.3. Oferta powinna uwzględniać również następujące koszty: a) wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z SIWZ, b) koszt wykonania robót budowlanych w tym: urządzenia, materiały sprzęt, robocizna, narzuty i dodatki dla Wykonawcy, c) koszty zatrudnionego personelu, d) koszty transportu, e) zabezpieczenie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót, f) zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, g) koszty wszelkich robót przygotowawczych, przygotowanie placu budowy, h) urządzenie terenu budowy, utrzymanie zaplecza budowy i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, itp.) dozorowanie budowy, i) wywóz nadmiaru urobku, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, j) organizacje ruchu na czas prowadzenia robót, k) wykonanie dokumentacji powykonawczej (budowlanej i geodezyjnej), łącznie z naniesieniami zmian do zasobów mapowych, wraz z wersją elektroniczną i uzyskanie potwierdzenia, l) koszty związane z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót, m) koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, n) wykonanie badań powykonawczych tj. badań stopnia zagęszczenia podbudowy na odcinkach dróg i terenach utwardzonych lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a związanych z przedmiotem zamówienia, o) prac porządkowych, p) koszty odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót, q) przeszkolenie pracowników obsługi wskazanych przez użytkownika, r) wszystkie koszty ogólne obejmujące: gwarancje, ubezpieczenia, zaplecze budowy, tablice informacyjne, analizy i badania, próby końcowe, przedodbiorowe i odbiorowe, instrukcje eksploatacji i konserwacji, dokumentacje powykonawcze, roboty tymczasowe. s) koszty związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz projektu umowy do niniejszego postępowania. 2.4. Obowiązkiem Wykonawcy/przedstawiciela wykonawcy jest uczestnictwo w uruchomieniu oczyszczalni i systemu kanalizacyjnego. 2.5. W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 2.6. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: a) Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie dokumentacją projektową na podstawie warunków niniejszego przetargu, z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem o Ruchu Drogowym ora z Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudnienia pracowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć nań, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. b) Zastosowane materiały i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy wynikające z art. 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Europejskie aprobaty techniczne, Wspólne specyfikacje techniczne, Polskie Normy przenoszące normy europejskie, Normy państw członkowskich Unii Europejskiej przenoszące europejskie normy zharmonizowane, Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe, Polskie Normy, Polskie aprobaty techniczne. 2.7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą dla kanalizacji sanitarnej i deszczowej 2.8. W okresie gwarancji serwisowanie wynikające z wytycznych producenta dla urządzeń, aparatury i rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej zapewnia Wykonawca. 2.9. Wykonawca w przypadku uszkodzenia urządzenia, aparatury i rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w okresie gwarancji niezwłocznie usunie zaistniałe uszkodzenia, chyba że nie będzie to możliwe, zapewni wtedy urządzenia zastępcze. 2.10. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały i robociznę, maszyny, urządzenia, aparaturę) i wady wbudowanych materiałów, urządzeń, aparatury i rurociągów kanalizacyjnych - co najmniej 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 2.11. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie gwarancji do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu (rozumianego, jako wynikające z dokumentacji projektowej kompletne rurociągi wraz ze studniami, przepompowniami wraz z infrastrukturą w części objętej umową). 2.12. Zabezpieczenie antykorozyjne instalacji, budowli, urządzeń musi zapewniać trwałość w okresie gwarancji i rękojmi wynikającą z funkcjonowania kanalizacji narażonej na kontakt z różnymi elementami ścieków i osadów. 2.13. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. opisy techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 11 do SIWZ. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) W sytuacji zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania informacji odnośnie miejsca zainstalowania i pracy urządzenia równoważnego oraz dokonania oględzin i sprawdzenia jego działania na wskazanym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów, rzeczoznawców, itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć po 1 ofercie na każdą z części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: część I przedmiotu zamówienia - 12 000 zł (dwanaście tysięcy złotych) część II przedmiotu zamówienia - 13 000 zł (trzynaście tysięcy złotych) część III przedmiotu zamówienia - 14 000 zł (czternaście tysięcy złotych) część IV przedmiotu zamówienia - 11 000 zł (jedenaście tysięcy złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów z poszczególnych części przedmiotu zamówienia lub wnieść wadium oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia. W sytuacji, kiedy wykonawca w jednym dokumencie wnosi wadium na kilka części przedmiotu zamówienia, a kwota ta jest niewystarczająca dla wszystkich części przedmiotu zamówienia, na które wykonawca składa ofertę wówczas Zamawiający uzna że wadium nie został wniesione prawidłowo dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek Zamawiającego nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien do oferty załączyć oryginał dowodu jego wniesienia. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ut.3 u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 , co powodowało brak możliwość wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach