Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI SENSORYCZNO-DYDAKTYCZNEJ, PLACU ZABAW ORAZ MIEJSCA RELAKSU DLA MIESZKAŃCÓW GMINY LUZINO, W RAMACH OPERACJI: „BUDOWA I MODERNIZACJA OBIEKTÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH W LUZINIE”

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI SENSORYCZNO-DYDAKTYCZNEJ, PLACU ZABAW ORAZ MIEJSCA RELAKSU DLA MIESZKAŃCÓW GMINY LUZINO, W RAMACH OPERACJI: „BUDOWA I MODERNIZACJA OBIEKTÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH W LUZINIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki sensoryczno-dydaktycznej, placu zabaw oraz miejsca relaksu dla mieszkańców gminy Luzino, w ramach operacji pn. „Budowa i modernizacja obiektów rekreacyjno-sportowych w Luzinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały, odpowiednio do części zamówienia, w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, która zawiera między innymi: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na 2, niżej wymienione części zamówienia: Część nr 1 zamówienia – Budowa ścieżki sensoryczno-dydaktycznej oraz miejsca relaksu dla mieszkańców gminy Luzino Część nr 2 zamówienia – Budowa placu zabaw w Luzinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza; - jeżeli Wykonawca zdecyduje się dołączyć kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, załączonych do SIWZ, to będzie on stanowił tylko wartość poglądową, nie podlegającą badaniu. Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach