Przetargi.pl
BUDOWA PLACU ZABAW W RAMACH OPERACJI: „BUDOWA I MODERNIZACJA OBIEKTÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH W LUZINIE”

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PLACU ZABAW W RAMACH OPERACJI: „BUDOWA I MODERNIZACJA OBIEKTÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH W LUZINIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w ramach operacji pn. „Budowa i modernizacja obiektów rekreacyjno-sportowych w Luzinie”. W zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane: 1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych: 21,05m², 4) wykonanie nawierzchni trawiastej: 119,0m², 5) wykonanie nawierzchni z piasku atestowanego: 929,95m², 6) dostawa i montaż urządzeń i elementów placu zabaw: a) huśtawka plaster miodu 1 szt. b) karuzela orle gniazdo 1 szt. c) ślizg 1 szt. d) przejście 1 szt. e) piramida 1 szt. f) piramida 1 szt. g) zjeżdżalnia rurowa 1 szt. h) gniazdo obrotowe 1 szt. i) huśtawka łóżko dla niepełnosprawnych 1 szt. j) huśtawka wieloosobowa 1 szt. k) zjeżdżalnia orle gniazdo 1 szt. l) skałka wspinaczkowa 1 szt. m) park linowy dwumodułowy 1 szt. 7) demontaż, przeniesienie i ponowny montaż (we wskazanej lokalizacji) istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej i tablicy informacyjnej: a) orbitrek 1 szt. b) talia / wahadło 1 szt. c) drabinka /podciąg nóg 1 szt. d) biegacz 1 szt. e) tablica informacyjna 1szt. 8) dostawa i montaż nowych elementów małej architektury: a) ławki zwykłe 5 szt. b) ławka młodzieżowa 1 szt. c) stół do gry w szachy i chińczyka 1 szt. d) stół do gry w tenisa 1 szt. e) stół do gry w piłkarzyki 1 szt. f) gra w klasy 1 szt. g) tablica aktywności 1 szt. h) kosze na śmieci 4 szt. i) tablica z regulaminem 2 szt. j) stojak na rowery 2 szt. 9) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. W związku z tym, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy), osób wykonujących czynności, w realizowaniu przedmiotu zamówienia, obejmujące swoim zakresem: roboty przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza; - jeżeli Wykonawca zdecyduje się dołączyć kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, załączonych do niniejszej SIWZ, to będzie on stanowił tylko wartość poglądową, nie podlegającą badaniu. Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 j SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach