Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Alei 29 Listopada na odcinku od ul. Żelaznej do ul. Woronicza w Krakowie - etap II strona wschodnia w systemie P+B.

Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(12)6167000 , fax. +48(12)6167417
  • Data zamieszczenia: 2021-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(12)6167000, fax. +48(12)6167417
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Alei 29 Listopada na odcinku od ul. Żelaznej do ul. Woronicza w Krakowie - etap II strona wschodnia w systemie P+B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie ścieżki rowerowej wzdłuż Alei 29 Listopada na odcinku od ul. Żelaznej do ul. Woronicza w Krakowie – etap II strona wschodnia w systemie P+B. Zamówienie należy wykonać w formule„zaprojektuj i wybuduj”; b)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dodatkowych wytycznych do PFU stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. c)W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych,norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. d)Wymagany okres gwarancji jakości: co najmniej 36 miesięcy. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy (Oferty zawierające okres gwarancji mniejszy niż 36 miesiące zostaną odrzucone). 2.Umowa o podwykonawstwo,której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z zał. 2 do SIWZ, tj. wzorem umowy. Niespełnienie warunków dotyczących podwykonawców zawartych we wzorze umowy spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 3. Zamawiający,zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: a.pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych; b.pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. 4.Zamawiający przed podpisaniem umowy jak iw trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w punkcie powyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy. 5.Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.10.2022 r. z tym, że: -Opracowanie dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz ze stosownymi ostatecznymi decyzjami administracyjnymi (PNB/ZRID), zaświadczeniami uprawniającymi do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji nastąpi do dnia 03.12.2021 r. -Zakończenie robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację nastąpi do dnia 30.10.2022 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach