Przetargi.pl
„Budowa ścieżki rowerowej Przebędowo-Uchorowo w związku z Projektem Metropolitarny System Tras Rowerowych w gminie Czerwonak oraz w gminie Murowana Goślina, w systemie zaprojektuj i wybuduj, na odcinku Białężyn – Uchorowo”

Gmina Murowana Goślina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8923600, 8923601, 8923602 , fax. 618 122 140
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murowana Goślina
    pl. Powstańców Wielkopolskich 9
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8923600, 8923601, 8923602, fax. 618 122 140
    REGON: 52810300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl; https://przetargi.murowana-goslina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ścieżki rowerowej Przebędowo-Uchorowo w związku z Projektem Metropolitarny System Tras Rowerowych w gminie Czerwonak oraz w gminie Murowana Goślina, w systemie zaprojektuj i wybuduj, na odcinku Białężyn – Uchorowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmujący odcinek od miejscowości Białężyn do miejscowości Uchorowo na długości szacowanej 2,25 km składa się z dwóch etapów: a) Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej (budowlano – wykonawczej) budowy ścieżki rowerowej i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze stosownymi decyzjami administracyjnymi uprawniającymi do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej dokumentacji. Opracowana dokumentacja projektowa powinna umożliwiać doprojektowanie ścieżki rowerowej w kierunku granicy Obornik Wlkp. oraz w kierunku do Przebędowa wraz z odwodnieniem (rowy, kanalizacja deszczowa) i oświetleniem. b) Etap II: wykonanie robót budowlano-drogowych realizowanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy, a także wykonanie koniecznych nasadzeń zastępczych drzew i krzewów wraz z pielęgnacją przez okres min.24 miesięcy, wraz z zapewnieniem (pełnieniem) nadzoru autorskiego nad realizacją zadania, a także finansowe rozliczenie realizowanego zadania oraz opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 2)Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, Wykonawca WRAZ Z OFERTĄ składa: a) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia składane na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do formularza ofertowego - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów. Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje określone w Dziale 8 pkt 3) lit. b) SIWZ,b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach