Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia ogłasza przetarg
- Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 620 86 15 , fax. 055 620 86 15
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia
Płoskinia 2 2
14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 620 86 15, fax. 055 620 86 15
REGON: 17030399300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sceny widowiskowej w miejscowości Płoskinia realizowana w ramach projektu Rozbudowa infrastruktury kulturalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest; Budowa sceny widowiskowej w miejscowości Płoskinia realizowana w ramach projektu Rozbudowa infrastruktury kulturalnej polegającego na; budowie sceny widowiskowej położonej na działce nr 126/3 obręb Płoskinia Opis ogólny; obiekt niekubaturowy, z płytą wzniesioną ponad grunt na wysokość ok.1,0 m, bez podpiwniczenia, wzniesiony zostanie w technologii tradycyjnej. Wielkości techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy; 90,88 m2 , - powierzchnia użytkowa; 77, 35 m2 , - długość; 14,00 m, - szerokość; 8,10 m, - wysokość; 3,80 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN /słownie; dwa tysiące zł./
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić następujące warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia: 1.posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2. Kosztorys sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- /dotyczy osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną/ 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym /załącznik Nr 2/. 9. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości min. 80 tys. Brutto /załącznik Nr 3/. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób do wykonania zamówienia jeżeli będzie dysponował: uprawnienia oraz kopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego /branża architektoniczno-budowlana/ załącznik Nr 4/. 11. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć załącznik nr 5 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował /załącznik Nr 6/. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 14. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ploskinia-ug.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Stanisława Mikołajczyka w Gołdapi
Dodano: 2016-07-20 - Robota budowlana - budowa murowanego budynku gospodarczego na działce nr 346/3 Obręb 07 Elbląg- Leśniczówka Dębica - zgodnie z dokumentacją projektową
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 126011N w Biedaszkach Małych, Gmina Kętrzyn.
Dodano: 2016-05-23 - Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania pn.Budowa sieci wodociągowej z Łabędnika do m.Sokolica,Spurgle,Gruda,Kosy zabudowa mieszkaniowa,z wyłączeniem SUW w Sokolicy i Maszewach
Dodano: 2016-05-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.Kanalizacja sanitarna grawitacyjno tłoczna Sędławki Bartoszyce
Dodano: 2016-05-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.Kanalizacja sanitarna grawitacyjno-tłoczna Dąbrowa Bartoszyce
Dodano: 2016-05-17 - BUDOWA SIEDZIBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. w KAMIENIU MAŁYM
Dodano: 2016-03-07 - Budowa czterech budynków socjalnych w miejscowości Borki Wielkie, gmina Biskupiec na działce gminnej nr geod. 189.
Dodano: 2016-01-22 - Zagospodarowanie terenu na zapleczu ul. Kolejowa 29-31 - kanalizacja deszczowa
Dodano: 2015-11-06 - Remont pomieszczeń w budynku nr 3/251 zlokalizowanym w Olsztynie przy ul. Saperskiej 1
Dodano: 2015-10-20